کد مطلب: ۵۷۷۹۸۶

اعلام نتایج قرعه‌کشی فروش فوری سایپا + جزئیات و لینک

اعلام نتایج قرعه‌کشی فروش فوری سایپا + جزئیات و لینک

نتایج قرعه‌کشی فروش فوری سایپا، برای چهار محصول این شرکت و لینک جستجوی اسامی برندگان اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در این مرحله از فروش فوری چهار محصول شامل «کوییک دنده‌ای (رینگ فولادی)»، «کوییکR»، «سایناS» و «کوییکS» به صورت فروش فوق العاده عرضه شدند. در فروش فوری محصولات سایپا ویژه شهریور ۱۴۰۰، خودروها حداکثر ۹۰ روزه تحویل ثبت‌نام‌کنندگان می‌شود.

در پیش ثبت‌نام قرعه‌کشی فروش فوری سایپا نیز مانند دیگر طرح‌های فروش خودرو در کشور، مبلغی دریافت نشد اما اسامی منتخب ۷۲ ساعت فرصت خواهند داشت تا با واریز مبلغ علی‌ الحساب، نسبت به تکمیل ثبت‌نام خود اقدام کنند.

شرکت‌کنندگان در قرعه‌کشی

در قرعه‌کشی فروش فوری سایپا، ۲۹۸ هزار و ۹۴۷ نفر شرکت کردند که ۲۹۳ هزار و ۳۰۵ نفر واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۱۸ هزار و ۵۰۰ خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه‌کشی باشد ۳۷ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده‌اند.

در این طرح، چهار هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو «سایناS» عرضه شد. علاوه بر این، سه هزار و ۵۰۰ دستگاه «کوییکS» شش هزار و ۲۰۰ دستگاه «کوییک دنده‌ای (رینگ فولادی)» و چهار هزار دستگاه «کوییکR» عرضه شدند.

اسامی منتخب طرح قرعه‌کشی فروش فوری سایپا امروز پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی منتشر شد. گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق‌العاده، پیامک ارسال می‌کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت‌نامکنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند. برندگان فروش فوری سایپا می توانند به آدرس ( https://saipa.iranecar.com/list ) مراجعه کنند ( اقتصادنیوز ).

سود ۴۰ میلیونی خریداران!

به گزارش تجارت‌نیوز، قرعه‌کشی فروش فوری سایپا در حالی انجام شد که قیمت کارخانه کوییک دنده‌ای در این طرح ۱۴۱ میلیون تومان بود. این در حالی است که قیمت کوییک دنده‌ای در بازار آزاد حدود ۱۷۶ میلیون تومان است. این یعنی قیمت کارخانه و بازار آزاد کوییک دنده‌ای اختلاف ۳۵ میلیون تومانی دارد.

این اختلاف درباره دیگر خودروها هم وجود دارد. قیمت کارخانه کوییک آر در این طرح ۱۴۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. اما قیمت کوییک آر در بازار آزاد حدو ۱۷۵ میلیون تومان عنوان شده. برندگان کوییک آر سایپا از این خرید ۲۶ میلیون تومان سود می‌کنند.

قیمت کوییک اس در طرح سایپا ۱۵۵ میلیون تومان است. اما قیمت کوییک S در بازار آزاد حدود ۱۸۰ میلیون است. این یعنی قیمت کارخانه کوییک S حدود ۲۵ میلیون تومان از قیمت بازار آزاد آن بیشتر است.

قیمت بازار آزاد ساینا S هم حدود ۱۸۰ میلیون تومان است. اما قیمت کارخانه ساینا اس حدود ۱۴۲ میلیون تومان عنوان شده است. براین اساس افراد می‌توانند ساینا S را ۳۸ میلیون تومان ارزانتر از بازار آزاد بخرند.

تفاوت کوییک R با کوییک S

از چهار محصول عرضه شده در قرعه‌کشی فروش فوری سایپا، سه مدل آن انواع خودروی کوییک بودند که اختلاف قیمت چندانی هم با هم ندارند. اما تفاوت کوییک R با کوییک S چیست؟

در حقیقت می‌توان گفت که کوییک S از لحاظ طراحی و سطح تجهیزات، یک پله بالاتر از کوییک آر قرار می‌گیرد. در شکل ظاهری این دو خودرو مهم‌ترین تفاوت کوییک S تغییر جلو پنجره و سپر جدید جلوی خودرو است. اما چراغ‌ها، رینگ‌ها و سپر عقب این خودرو مشابه کوییک R است.

همچنین بدنه کوییک R دو رنگ است و به همین دلیل به آن کوییک دو رنگ هم می‌گویند اما کوییک S این ویژگی را ندارد. البته مهم‌ترین ویژگی ظاهری کوییک S نوارهای مشکی‌ رنگی هستند که از اطراف چراغ‌ها تا پایین کشیده شده و خط‌های اشک یوزپلنگ ایرانی را یادآوری می‌کنند.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودروی تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • شادان عزیزی

    عالیه

  • جعفر شفاعتی سفیدان جدید

    آیا ممکن است که منتخبین قرعه کشی سایپا مبلغ مورد نظر را موقع تحویل خودرو یکجا واریز کنند.اگرمیشه راهنمایی کنید ممنون میشم