کد مطلب: ۳۱۴۵۲۴

تحویل هفتگی ۱۰۰ پکیج مسکن مهر در پردیس

قول سازنده درپی اعتراض متقاضیان مسکن مهر

قول سازنده درپی اعتراض متقاضیان مسکن مهر

به دنبال اعتراض‌هایی از سوی برخی متقاضیان مسکن مهر پردیس که صبح امروز از نبود پکیج شوفاژ دیواری مطرح کردند، شرکت عمران شهرهای جدید اعلام کرد که در تلاش برای رفع این مشکل است و کارخانه سازنده قول داده هفته‌ای ۱۰۰ دستگاه پکیج را تحویل دهد.

به‌دنبال نوسانات ارزی، قیمت پکیج شوفاژ دیواری طی ماه‌های اخیر افزایش سه برابری داشته و البته در بازار کمیاب شده است. این موضوع باعث شد تا شرکت‌های پیمانکار مسکن مهر پردیس در تکمیل تاسیسات نهایی با مشکل مواجه شوند. به همین دلیل گلایه‌هایی از سوی برخی متقاضیان مطرح می‌شود و صبح امروز اعتراضی در این زمینه مقابل شرکت عمران شهرهای جدید صورت گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، سخنگوی شرکت عمران با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته برای تحویل پکیج،گفت: شرکت عمران معتقد است واحدها باید با امکانات کامل به متقاضیان تحویل داده شود. بر این اساس به‌طور جد تلاش‌هایی را در هفته‌های اخیر برای تکمیل تجهیزات نهایی از جمله پکیج شوفاژ دیواری انجام داده‌ایم که اخیرا شرکت سازنده قول داده به‌طور هفتگی ۱۰۰ پکیج را تحویل پیمانکاران دهد. با این اقدام ان‌شاءالله در آینده نزدیک به تدریج واحدها آماده‌ تحویل خواهد شد.

محمد نظری هم‌چنین افزود: تاکنون بیش از ۳۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس را به متقاضیان تحویل داده‌ایم و ۴۰ هزار واحد در مرحله‌ی نازک‌کاری قرار دارد. اما متاسفانه در ماه‌های اخیر که با نوسان نرخ ارز مواجه شدیم قیمت تجهیزات نهایی رشد تا سه برابری پیدا کرده‌اند و همین موضوع در واگذاری واحدها تاثیرگذار بوده است. با نزدیک شدن به فصل سرما، قطعا گلایه متقاضیان را درک می‌کنیم و امیدواریم مردم با همدلی کمک کنند تا شرایط افتتاح و واگذاری واحدها را فراهم کنیم.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.