کد مطلب: ۴۷۷۹۳۸

کاهش نرخ دلار و یورو در آخرین روز هفته / قیمت ارز در صرافی ملی ۹۹/۶/۲۷

کاهش نرخ دلار و یورو در آخرین روز هفته / قیمت ارز در صرافی ملی ۹۹/6/27

نرخ ارز صرافی‌ ملی امروز پنج‌شنبه اعلام شد که بر این اساس دلار و یورو نسبت به دیروز به ترتیب ۳۵۰ و ۲۵۰ تومان ارزان شدند و بهای دلار به ۲۶ هزار و ۸۵۰ تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز پنج‌شنبه بیست و هفتم شهریورماه نرخ ارز در صرافی ملی اعلام شد.

بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، ۲۶،۸۵۰ تومان اعلام شد. همچنین این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۶،۷۵۰ تومان خریداری می‌کنند. قیمت دلار در بانک مرکزی ۴۲۰۰ تومان قیمت خورده است.

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی ۳۱،۶۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۳۱،۵۵۰ تومان است. بهای یورو در بانک مرکزی نیز ۴۵۵۷ تومان تعیین شده است.

IMG 20200917 102908

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مردم دارن ازگرسنگی میمیرن بااین نرخ دلاروقتی مانمیتونیم گوشت ومرغ ومیوه وچیزایی که ویتامین کافی برای سالم بودن مصرف کنیم یعنی ازگشنگی مردن وگرنه آدم بانون خالی هم زنده میمونه مهم یه سال دیگه هست که بدن مریض شده اعصاب خراب شده دندون پوسیده شده این یعنی مرگ تدریجی مسئول بی لیاقت بایدمواخذه بشه باچه حقی داره ازمردم نوسان میگیره مگه مردم پول مفت درآوردن که چنین دستوری میده که مردموبدخت کنن تو بايد به مردم برسی نه اینکه ازجیب ملت بدزدی مابه هیچ رییس جمهوری دیکه رای نمیدیم چون اینالیاقت ندارن چطورمیشه بنز۲۰۱۵توآلمان ۱۳۰میلیونه پرایدفکستنی هم ۱۳۰میلیون

  • ناشناس

    مسئولین تجارت نیوز عزیزان صدای مارو برسونید به این مسئولین . ما واکسن میخواهیم واکسن کروناااا . هند۱۰۰میلیون دوز خرید.آمریکا۵۰۰میلیون دوز .‌برزیل و مکزیک و اتحادیه ی اروپا و…..خریدن . فقط ما موندیم. تا چندماه میخواهیم عزیزان از دست بدیم و مدام عزادار بشیم؟!

    • ناشناس

      آدم نادان ماهم ۱۰۰ میلیون دوز خریدیم اما تاوقت به دستمون برسه ۵ ماه دیگس.کشور امریکا و هند حرفشو نزن که اونا ازبس از کرونا ضربه خوردن و مردن و بدبخت شدن،بهتر است گور خودشونو بکنن

    • سعید

      خوب ایرانم اسپری کرونا ساخته چشمتون پروژوکتور بگید ماچالا چشم بوخورن نه بناگوش وزبان ایشالا