کد مطلب: ۶۱۲۱۶۲

خبر خوب رئیسی برای قیمت بنزین

خبر خوب رئیسی برای قیمت بنزین

رئیسی در مورد شایعه افزایش قیمت بنزین گفت: ما به هیچ‌وجه نمی‌خواهیم قیمت بنزین را افزایش دهیم، بلکه در حال بررسی طرح‌هایی هستیم که نحوه توزیع سهمیه‌ بنزین را عدلانه کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شایعه افزایش قیمت بنزین تا چه اندازه حقیقت دارد؟

به نقل از ایرنا ، رئیس‌جمهور در ادامه سفر خود به استان قم، شامگاه جمعه در دیدار با اعضای شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تشکر از زحمات دولت‌ها و مجالس و مدیران پیشین گفت: در شرایط خاصی دولت را تحویل گرفتیم بطوریکه حتی برای پرداخت حقوق مرداد کارکنان دولت با مشکل روبرو بودیم اما در این مدت بدون استقراض از بانک مرکزی حقوقها پرداخت شده است.

وی با تشریح تلاشهای دولت در ماههای ابتدایی تحویل گرفتن دولت ، افزود: با انجام واکسیناسیون گسترده شمار فوتی‌ها اکنون دو رقمی شده، کالاهای اساسی به میزان کافی ذخیره‌سازی شده و فروش نفت هم افزایش یافته است.

رئیسی ایجاد سامانه‌ «بازرگام» را اقدامی موثر و ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: به لطف خداوند در بازار کالا کم نداریم و برای کنترل قیمت‌ها برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته است.

رئیس‌جمهور اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام را در کشور یکی از مهم‌ترین اهداف دولت سیزدهم اعلام کرد و تصریح کرد: تنها بخش دولت که اجازه کلنگ‌زنی دارد وزارت راه و شهرسازی است که باید طرح ملی مسکن را طبق قانون اجرایی کند.

رئیسی در مورد شایعه افزایش نرخ بنزین گفت: ما به هیچ‌وجه نمی‌خواهیم قیمت بنزین را افزایش دهیم بلکه در حال بررسی طرح‌هایی هستیم که نحوه توزیع سهمیه‌ بنزین را عدلانه کند که آن هم فعلا به صورت آزمایشی و محدود اجرا می شود تا آثار مثبت و منفی آن را دقیق و به صورت میدانی ارزیابی کنیم.

طرح اختصاص سهمیه بنزین به هر کد ملی

سالاری، مدیرکل شرکت ملی فرآورده‌های نفتی در یک برنامه تلویزیونی درخصوص طرح آزمایشی اختصاص سهمیه بنزین به هر کد ملی بیان کرد: ما در این طرح به هر نفر از خانواده ۱۵ لیتر سهمیه ۱۵۰۰ تومانی اختصاص می‌دهیم و مبلغ آن به حساب بانکی سرپرست خانوار واریز خواهد شد.

وی با بیان اینکه سهمیه بنزین خودرو‌های عمومی به حساب افراد واریز می‌شود، افزود: همچنین امکان مبادله از همه طریق وجود دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام کارازریشه خرابه وقتی هر کسی درهرسمتی ازخوزد وکلان خودشو صاحب حق میدونه که به وضوح ظلم کنه پس نمیشه ایرادی گرفت مردمی که درجایی منصبی دارندازکارمند تامدیر کارشون غلطه پشت گوش اندازی بی مسئولیتی نبودن نظارت هممونوداغون کرده وقتی یه کار کوچیک در آموزش وپرورش کرج رو انقدر بی تفاوت پاس کاری میکنن کاریه دقیقه ای رو تاسه ماه میکشونن بدون نتیجه آدمو پشیمون از درخواستش چه توقعی از بزرگان مملکت میشه داشت کاراز آدما بی مسولیت بی وجدان خرابه فقط جایی رو اشغال کردن حقوق میگیرن و پاس میدن به وضوح کارخودشونو انجام نمیدن دروغ میگن باید برا خودمون مردمی که بی مسولیت وجداان به کار و دیگران هستیم تاسف خورد آدما بد شدن بدی عادت شده براهمه توهرسمتی که هستن

  • ناشناس

    دقیقا مشکل کار همین جاست، هر روز یه چیز به مردم میگن و دارن سفره مردم رو روز ب روز کوچکتر میکنن. البته آگه سفره ای دیگه وجود داشته‌ باشد.
    حالا هم بازی بنزین.میگن ترکیه بنزین گرونه و از اینجا قاچاق میشه اینجا می‌خوایم قیمت رو ببریم بالا که قاچاق نشه!!!!
    آیا این راه حل این مشکله؟؟؟،؟
    مثلا اگه سهمیه من از 60 لیتر بشه 15 لیتر دیگه قاچاق نمیشه؟؟؟؟
    نمیدونم واقعا این طرح ها رو کی داره میده؟؟
    میخواید راه حل این مشکل رو به دولت بگم که دیگه قاچاق نشه.
    دولت بیاد و 30 لیتر بزاره رو سهمیه هر ماشین و قیمتش رو هم 500 تومن کاهش بده و بکنش 1000 تومن از اون طرف قیمت آزاد بنزین رو بکنه لیتری 50 هزار تومن هیچ ایرادی نداره.
    با این روش نه مردم عادی سفره شون کوچیک میشه و نه افراد سودجو دیگه قاچاق میکنن و دولت هم درامدش بالاتر میره.

  • احسان

    کفگیر به ته دیگ خورده

  • محمد سبحان

    سلام اینا همش دارند با کلمات بازی میکنند مثل افزایش قیمت خودرو که گفتند افزایش نداشتیم اصلاح قیمت داریم خیالتون راحت قیمت بنزین هم میبرن بالا هیچ مسوولی به فکر ملت نیست به قول معروف هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیره

  • جواد‌اقازاده

    سلام‌لطفا‌دست‌به‌بنزین‌نزید‌روال‌عادی‌‌قبل‌باشد‌جامعه‌دنبال‌بهانه‌است‌تورم‌بال‌رودبقیه‌کارها‌را‌درست‌کنید‌مرغ‌گوشت ‌وغیره‌بعد‌دنبال‌‌طرح‌دیگری ‌بروید

  • کاپتان

    خخخخخ حب معلوم اخرش مثل یارانه دهکبندی میشه و گروه زیادی که درامددارن و خارج میرن و غیرو باس ازاد بزنن خدا خیرش بده راست میگه قیمت بنزینم تغییر نخواهد کرد

  • ناشناس

    شما همیشه میگین داریم گرون نمیگنین ولی تا به خوومون میایم میبینیم ده برابر کردین ما ۲۲ هزارتومانتونو نخواستیم ۲۲میخیخواید بدید اون وقت همه چیز بازن چندین برابر میشه

  • ناشناس

    آقای ریسی هم یک روز جمعه از خواب بیدار میشه مثل آقا روحانی میبینه قیمت بنزین گرون شده بعد میاد تو تلویزیون میگه من هم مثل شما اصلا خبر نداشتم

  • ناشناس

    واقعا متأسفم برای کارشناسان این مملکت چقدر کوشش و خطا آخر یکی نیست بگه که یک خانواده ای که یک ماشین داره با هر درآمدی ایرانیه و روزی ۲دولیتر بهش بنزین میدی که کفاف یک هفته زندگیش و نداره دیگه دنبال چه می گردی لااقل بگو به هر نفر به یک ماشین بنزین میدیم اگر اضافی داره آزاد بزنه و درآمدم برات جمع میشه و این همه مردم و خودتون و مزحکه نکنید براتون متأسفم.

  • غمخوار ملت

    واردات ماشینو آزاد کنید،درب خودروسازهای داخلی رو گل بگیرید،قیمت ماشین تنظیم میشه
    نفت و بیزین هم که صنعت ملی هست برای تمام
    ملت ایرانه ،اونرو هم به قیمت تولید به همه به یک
    مقدار بدهید.
    ما باقی تولید نفت را هم به قیمت جهانی بفرشید
    بگذارید مردم یخور طعم زندگی کردن را بچشند
    آن شاالله که برجامتان هم حل شود،که راهئ برای
    تبادل ارزی و خرید وفروش و وادرات و صادرات انجام
    شود.با این کار هم دلار و هم ارزاق به تادول میرسد