کد مطلب: ۴۶۳۴۳۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

افزایش قیمت بی‌سابقه محصولات فولادی / بازار آهن به رکود رفت / قیمت جدید آهن و میلگرد

افزایش قیمت بی‌سابقه محصولات فولادی / بازار آهن به رکود رفت / قیمت جدید آهن و میلگرد

افزایش بیش از دو برابری قیمت انواع محصولات فولادی در بازار طی یک‌ ماه گذشته، افزایش رسمی نرخ انواع محصولات فولادی توسط کارخانه‌ها و بورس کالا، زمینه تشدید رکود بازار این اقلام را فراهم کرده است.

افشین آورزمانی : این روزها اتفاق بی‌سابقه‌ای در بازار محصولات فولادی رخ داده است.

افزایش بیش از دو برابری قیمت انواع محصولات فولادی در بازار طی یک‌ماه گذشته، افزایش رسمی نرخ انواع محصولات فولادی توسط کارخانه‌ها و بورس کالا، زمینه تشدید رکود بازار این اقلام را فراهم کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، کارخانه‌ها با افزایش نرخ فروش رسمی محصولاتشان از حدود یک ماه پیش، قیمت هر کیلوگرم میلگرد را از پنج هزار و ۸۰۰ تومان به ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان، ورق از ۹ هزار و ۷۰۰ تومان به ۱۷هزار تومان، لوله فلزی از ۹ هزار به ۱۶ هزار تومان و نبشی ناودانی را از شش هزار و ۵۰۰ تومان به ۱۱ هزار تومان افزایش داده‌اند.

با آنکه تقاضای موجود در حداقل ممکن است، فروش تجار هم در حداقل ممکن و در حد رفع بدهی و تعهد به بازار است. به نظر می‌رسد با غلبه کالامحوری در بازار، چتر رکود به مرور گسترده‌تر می‌شود.

1 36

قیمت تیرآهن کارخانه ذوب آهن اصفهان تاریخ ۲۸ تیر ماه در تهران 2 25 قیمت تیرآهن کارخانه ذوب آهن اصفهان در تاریخ ۲۸ اردیبهشت در انبار تهران 3 5 قیمت انواع میلگرد تاریخ ۲۸ اردیبهشت 4 6 قیمت انواع میلگرد ۲۸ تیر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد

    چه نظری بدیم

  • ناشناس

    واقعآ داریم لههههههه میشیم خداوند کمکمون کنه

  • m

    خداوند نفستونو بگیره خواستیم خونه بسازیم نشد اینا همش یه طرف مجوز شهرداری دوبرابر این قیمتاس پول میگیره

  • علی

    از ماست که بر ماست…..

  • ناشناس

    دو سال داریم پول جمع میکنیم تا خونه درست کنیم الان با این پول نمی توانیم یک خونه کوچک اجاره کنیم تا قبر گروه نشد زود بمیریم