کد مطلب: ۵۶۳۱۲۰

گزارش تجارت‌نیوز از قیمت خودرو

خودروهای میلیاردی در بازار کدامند؟ / افزایش ۱۱ درصدی قیمت خودرو

خودروهای میلیاردی در بازار کدامند؟ / افزایش ۱۱ درصدی قیمت خودرو

بنا بر آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، لیستی از متوسط قیمت خودروهای میلیاردی در بازار تهیه شده است. هیوندای آزرا گرنجور در یک هفته گذشته ۱۱ درصد افزایش قیمت داشته است. همچنین در بین خودروهای موجود در جدول زیر تقریبا تمامی خودروها در هفته گذشته افزایش قیمت را ثبت کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بنا بر اطلاعات موجود در بازار خودرو و داده‌های دریافتی از سایت دیوار، لیستی از خودروهای صفر میلیاردی در بازار به دست آمده است.

بر اساس آن میتسوبیشی ASX تیپ ۴ با قیمت یک میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان ارزان‌ترین و خودرو بی‌ام‌و سری ۳ سدان ۳۲۰i با قیمت دو میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان گران‌ترین خودروها در بین خودروهای جدول زیر هستند.

رنو تلیسمان E3 با قیمت یک میلیارد و ۵۸۵ میلیون تومان، هیوندای سوناتا LF هیبرید GLS با قیمت یک میلیارد و ۶۶۲ میلیون تومان، کیا اپتیما هیبرید با قیمت یک میلیارد و ۷۵۶ میلیون تومان، هیوندای توسان ix 35 با قیمت یک میلیارد و ۷۸۸ میلیون تومان و خودرو میتسوبیشی اوتلندر تیپ ۵ با قیمت یک میلیارد و و ۸۴۰ میلیون تومان ثبت شده است.

خودروهایی که در کانال دو میلیارد تومان قیمت خورده‌اند، تویوتا C-HR هیبرید و رنو کولیوس نسل دوم هستند که با قیمت حدودی دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان ثبت شده‌اند.

قیمت خودروهای بی‌ام‌و سری ۱ هاچبک ۱۲۵i و نیسان ایکس تریل اتوماتیک دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

هیوندای آزرا گرنجور در یک هفته گذشته ۱۱ درصد افزایش قیمت داشته است و با قیمت دو میلیارد و ۳۴۲ میلیون تومان در کنار بی‌ام‌و سری ۳ سدان ۳۲۰i با قیمت دو میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان، در بین خودروهای زیر قیمت بالاتری را دارند.

قیمت خودروهای صفر میلیاردی

در جدول زیر لیست خودروهای صفر در محدوده قیمتی یک میلیارد تا ۲٫۵ میلیارد تومان را مشاهده می‌کنید.(قیمت خودروها به صورت روزانه، بر اساس بررسی میدانی معاملات انجام شده در مراکز تعویض پلاک، کارشناسی‌های روزانه خودرو، معاملات روزانه نمایشگاه‌داران ماشین و تماس‌های روزانه با فروشندگان اتومبیل استخراج می‌شود.)

4 page 001 4

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.