کد مطلب: ۴۱۶۳۸۷

قیمت خودرو در امروز ۹۸/۹/۲۲

وضعیت بازار خودرو در روز جمعه / گرانی ۶ میلیونی سمند و انواع پژو در یک هفته / گرانی ۳۵ میلیونی پژو ۲۰۰۸+جدول قیمت

وضعیت بازار خودرو در روز جمعه / گرانی 6 میلیونی سمند و انواع پژو در یک هفته / گرانی 35 میلیونی پژو 2008+جدول قیمت

اولین لیست از قیمت انواع خودرو در روز جمعه نشان می‌دهد قیمت‌ها نسبت به جمعه هفته قبل نوسان قابل توجهی دارند. پژو 405 و پارس دوگانه‌سوز هرکدام بیش از شش میلیون تومان، پژو 207 اتوماتیک 5.8 میلیون تومان و سمند دوگانه‌سوز 5.5 میلیون تومان و پژو 2008 بیش از 35 میلیون تومان گران شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اولین قیمت انواع محصولات سایپا و ایران‌خودرو در کارخانه و بازار در روز جمعه 22 آذر ماه را در جدول‌های زیر که از قیمت‌های اعلامی خبرگزاری ایسنا (تا ساعت پیش از 8 و 30 دقیقه صبح امروز) استخراج شده، می‌توانید مشاهده کنید.

اولین لیست از قیمت انواع خودرو در روز جمعه نشان می‌دهد قیمت‌ها نسبت به جمعه هفته قبل نوسان قابل توجهی دارند. پژو 405 و پارس دوگانه‌سوز هرکدام بیش از شش میلیون تومان، پژو 207 اتوماتیک 5.8 میلیون تومان و سمند دوگانه‌سوز 5.5 میلیون تومان و پژو 2008 بیش از 35 میلیون تومان گران شده است.

علاوه بر این، قیمت دنا پلاس تیپ 1 بیش از پنج میلیون تومان، دنا پلاس توربو 4.5 میلیون تومان و پژو 207 صندوقدار چهار میلیون تومان نوسان داشته است.

همچنین قیمت سمند، پژو پارس، پژو 206 تیپ 2 و رانا بیش از سه میلیون، سمند سورن و پژو 207 ، تیبا و کوئیک بیش از دو میلیون و در نهایت پراید 111 (تنوع رنگ) هم یک میلیون تومان در هفته اخیر گران شده است.

111 1

قیمت انواع محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار/1 112 قیمت انواع محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار/2 113 قیمت انواع محصولات سایپا در کارخانه و بازار

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسین خان

    واقعامسخره ترین شرکت‌های خودروسازی توایران هستند..
    ازیک طرف همه مونتاژمیکنن بنام خودشون تموم میکنن
    ازطرف دیگه هرروز یه قیمت میدن یعنی هرچی دلشون بخواد…
    کجای دنیا پول رو از مشتری میگیرن بدون اینکه معلوم نباشه چی تحویلش میدن..کجای دنیا و سراغ دارین که یه نفر خواسته باشه ماشین صفر بخره ولی ماشین نباشه..
    کجای دنیارو سراغ دارین که فروش فوریشون 3ماه طول بکشه…..

  • بازنشسته

    ماهرچه بدبختی از گرانی خودرو داریم بخاطر این است که میگوئیم باید در ساخت خودرو خودکفا بشویم در حالیکه واقعیت امر در پنهان کاری خودرو سازان چنین نیست بخاطر اینکه تمام قطعات ریز ودرشت همه خودروهای ایران ساخت خارجه،و ایران از نظر خودرو سازی صدسال از کره جنوبی عقب تره تا چه رسه از اروپا و ایتالیا.بنابراین ما پولیکه بابت یکدستگاه پراید تو ایران میدهیم با همین پول بهترین ماشین BMW آلمانی را بما میدهند.حال چرا خودرو وارد نمیشود،این بخاطر این نیست که ما در صنعت خود روسازی خودکفا بشویم زیرا دیگر وقت خودکفایی تاریخش منقضی شده چن صد سال از کره جنوبی عقبتریم.،بلکه بخاطر اینست که صنعت خودرو فعلن در ایران به نفع یه عده سرمایه داری است که حاضر نمیشوند خودرو از خارج بیاید چن اونا نمیتوانند با پول خودشان درخارج کشورسرمایه گذاری کنند یعنی نه اینکه نمیتوانند بلکه این پول را هیچکجای جهان قبول ندارند،پس مجبورند.با تولید همین گاریها که بقول خودشان ماشین هستند ما را سرگرم کنند،و چوب بی کیفیتی این خودروهای داخلی باید توی گوش ما بدبختها بخورد.ولی سازندگان این خودروهاخودشان این ماشینها را اصلن سوار نمیشن،

  • محمد

    تقصیر آمریکاست.نمیزاره دولت تدبیر کنه.

  • ناشناس

    اشقال میدن پول خوب میگیرند

  • ناشناس

    تنها راهش نخریدنه اگه این ملت همیشه در صحنه بفهمن

  • جعفر رنجی

    سلام خدمت دوستان و خوانندگان عزیز
    خلایق هر چه لایق،خود کرده را تدبیر نیست.
    آبی از مسئولین و منتخبین مردم در مجلس گرم نمیشه
    مردم فهیم ایران در کشور های دنیا با افزایش قیمتها مردم دست به اعتراض،اعتصاب میزنند،ما که حق چنین کار هایی رو نداریم،پس بیاییم کمپین خرید نکردن محصولات بی کیفیت و ناامن و گران محصولات خودرو ساز داخلی راه اندازی کنیم.نه اینکه با هجوم به دفاتر و شرکتهای خودرو ساز طلب خودرو با قیمت بالا کنیم.
    شرکتهای خودرو ساز داخلی رو یابو برداشته،آخر بی وجدان ها فکر چیو میکنید،با تولید ارابه مرگ مدعی چه چیز هستید،چون خودرو سازی در ایران انحصاری است هر غلطی میتونید بکنید،اگه شرکتهای خارجی دیگری در کشور بود حالتونو میپرسیدیم.
    اگر مدعی خودرو سازی هستید چرا خودروهایتون بع غیر ایران در هیچ جای دنیا خواهان نداره ،البته ایران هم نا چاریه

  • جعفر رنجی

    وقتی انحصار تولید خودرو در انحصار دو شرکت خودرو ساز ایران خودرو و سایپا باشه وضع همینه.
    مسئولین هم تخلفات این دو شرکت برایشان محرز نشده.
    با این افزایش قیمتها ی خودرو حق اعتراض و اعتصاب نداریم.تنها راه نخریدن این خودرو های داخلی است نه اینکه بعد از افزایش قیمت هجوم بیاریم برای خرید

  • امید

    واقعا دیگه بسه گرونی آخه تا کی خسته شدیم.

  • علی

    فقط همین نخرید خواهشن

  • ناشناس

    خداکنه ان شاءالله همه خودروسازهای داخلی تعطیل بشه.پدر مردم را دراوردن،بابا کی باید جلوی این همه افزایش قیمتو بگیره