کد مطلب: ۵۲۰۵۳۹

گزارش تجارت‌نیوز از قیمت خودرو در شهرهای مختلف ایران

ارزان‌ترین خودروها را از کدام شهر بخریم؟

ارزان‌ترین خودروها را از کدام شهر بخریم؟

خودروهای پرتیراژ در شهرهای مختلف ایران با نوسان قیمت قابل توجه به فروش می‌رسد. اختلاف قیمت فروش این خودروها در شهرهای مختلف گاهی به بالای ۱۰ میلیون تومان می‌رسد.

به گزارش تجارت‌نیوز پراید در شهرهای مختلف ایران با قیمت‌های متفاوت فروخته می‌شود. بازه قیمت پراید از ۹۹ میلیون تومان در ساری شروع می‌شود تا ۱۲۷ میلیون تومان در تهران می‌رسد. ارزان‌ترین پراید ۱۵۱ در بازار هم قیمتی معادل ۹۹ میلیون تومان دارد که در ساری برای فروش آگهی شده است. حداکثر قیمت این خودرو در تنکابن برابر با ۱۱۵ میلیون تومان است.

حداقل قیمت خودروی ۱۳۱ مدل ۹۹ هم در رودهن برابر با ۱۰۴ میلیون تومان است و این خودرو با حداکثر قیمت ۱۰۸ میلیون تومان در ارومیه به فروش می رسد. خودروی پراید ۱۱۱ مدل ۹۹ با حداقل قیمت ۱۲۰ میلیون تومان در شهر تنکابن فروخته می شود. قیمت خودروی پراید ۱۱۱ مدل ۹۹ معادل ۱۲۷ میلیون تومان در تهران آگهی شده است.

ارزان‌ترین خودروی تیبا ۱۱۹ میلیون تومان

نوسان قیمت تیبا در شهرهای مختلف ایران هم حدود ۸ میلیون تومان است. خودروی تیبا ۱ مدل ۹۹ در شهرهای مختلف با قیمتی بین ۱۱۹ تا ۱۲۷٫۵ میلیون تومان به فروش می رسد.

به گزارش خبرآنلاین این خودرو در شهرهای تهران و قم با حداقل نرخ ۱۱۹ میلیون تومان برای فروش آگهی شده است و همچنین در آق قلا با قیمت ۱۲۱ میلیون تومان فروخته می شود.

خودروی تیبا ۲ مدل ۹۹ نیز در رشت با حداقل قیمت ۱۲۸ میلیون تومان برای فروش آگهی شده است.

ارزان‌ترین ۲۰۶ در شهرری

نوسان قیمت برای پژو ۲۰۶ تا ۱۰ میلیون تومان می‌رسد. حداقل قیمت خرید پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۹۹ در شهرهای مختلف برابر با ۱۹۰ میلیون تومان است و حداکثر قیمت ۲۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

بررسی های میدانی نشان می دهد پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۹۹ را در شهرهای مختلف می توان با مبلغی بین ۱۹۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان خریداری کرد. ارزان‌ترین پژو ۲۰۶ تیپ دو در شهرری و گران‌ترین آن در زرین‌شهر اصفهان با قیمت ۲۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۹۹ نیز در بازار با مبلغی بین ۲۳۸ تا ۲۵۲ میلیون تومان قابل خریداری است. ارزان‌ترین ۲۰۶ تیپ پنج در گرگان و گران‌ترین آن در اصفهان معامله می‌شود. حداقل قیمت پژو SD ۲۰۶ مدل ۹۹ برابر با ۲۲۰ میلیون تومان در تهران است و این خودرو با حداکثر قیمت ۲۵۰ میلیون تومان در شهر شوش استان خوزستان برای فروش آگهی شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تو آگهی دیوار تبریز همه اش غیر قابل فروش زده انگار تبریز قطعی ماشین هست

    • عباس

      قحطی اولا نه قطعی سواد داشته باش اول بعد نظر بزار قحطی نیست داداش مشتری نداره خودرو صد میلیونی ملت میتونن رنو کپچر فرانسوی سوار شن نه قاشپک

    • ناشناس

      درست نوشته دوست عزیزشمااستباه نوشتی

  • ناشناس

    به حرف من گوش دهین اصلا نخرین برین دنبال مسکن
    طلا. دلالان بزارید دق کنن بمیرن که مملکت را خراب
    کردن ودرضمن منتظر باشید ارزونی درراه است

    • ناشناس

      مگه دلال کیه؟؟؟
      اولین دلال ماشینا خود ایرانخودرو و سایپا هستن?

    • ناشناس

      آره برن دنبال مسکن ۱۰ برابری شما؟دلال مسکن؟

  • ناشناس

    ای هوارررر بابا ماشین که نمیتونیم بخریم لا اقل مرغ ارزون کنید موزارزون کنید به قران نون شب نداریم چکار داریم به ماشین وژدانن نظر بدید اینطور نیست

    • ناشناس

      والا بخدا یه خورده پیش دخترم زشت هست وگرنه میرفتم تو روستاه اطراف یه خره زرنگ جوون میگرفتم و بهش میرسیدم و سوارش میشدم مثل اون قدیم ها،،دیگه نیازی نبود از شرکت سایپا ماشین پانزده میلیونی بگیرم صدو بیست میلیون تو این بدبختی که تمام شب تا صبح باید کار کنم حتی روزهای تعطیل

    • عباس

      والا الاغم میگن گرون شده مرغ دوکیلویی رو میگن ۵۰ هزار تومن یک دونه موز خریدم ۱۳ هزار واسه پسرم حالا حساب کن الاغ رو چقدر بدن بهت دویست کیلو هم باشه میشه ۵ میلیون

  • ناشناس

    اون غیر قابل نمایشه

  • ناشناس

    سلام خوشبحال کسایی پول یه لاستیک خودرو در ماه درآمد دارن

  • منوچهر

    مقصر خود مردم هستند آقا نخرید این ماشین ها که قابلیت صادرات که نداره میمونه رو دستشون قیمت را میارن پایین التماس هم می‌کنند

  • ناشناس

    مملکت رو دلال ها میچرخونن دیگه