کد مطلب: ۵۰۶۵۰۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۲۳ دی ۹۹/ یورو دوباره کاهشی شد

قیمت دلار امروز ۲۳ دی ۹۹/ یورو دوباره کاهشی شد

بازار ارز تهران تا این ساعت ثبات نسبی داشته است و قیمت‌ها نسبت به دیروز تغییر چندانی نداشته است. بهای دلار امروز ۲۳ دی ۹۹ در صرافی ملی بدون تغییر ماند و با بهای ۲۴ هزار و ۸۵۰ تومان معامله شد.

به گزارش تجارت‌نیوز صرافی ملی امروز بهای خرید دلار را اندکی افزایش داد و از نرخ ۲۳ هزار و ۹۵۰ تومان دیروز به نرخ ۲۴ هزار تومان رسید.

بهای خرید و فروش یورو اما امروز اندکی کاهش داشت و قیمت فروش یورو در صرافی ملی از ۳۰ هزار و ۲۵۰ تومان به ۳۰ هزار و ۱۸۰ تومان رسید و قیمت خرید یورو هم از ۲۹ هزار و ۳۵۰ تومان به ۲۹ هزار و ۳۳۰ تومان کاهش داشت.

در بازار آزاد هم دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۱۰۰ تا ۲۵ هزار ۱۵۰ تومان خرید و فروش شد و بهای یورو در بازار تهران شانه به شانه صرافی ملی پیش رفت و بین ۳۰ هزار و ۱۸۰ تا ۳۰ هزار و ۲۰۰ تومان فروخته شد.

Screenshot 10

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خدا نگذره از عاملان فقر وبدبختی مردم عادی که نمیدونن دلار چیه یورو چیه فقط نگاهشون به اینه که ی لقمه نون چقدر تموم میشه ایا امروز میتونن توچشم زن وبچه اشون نگاه کنن

  • ناشناس

    دلار و سکه و طلا که کلی ارزان شدند مگر قرار نبود اینها ارزان شوند تا خودرو هم کلی پایین بیاد .چی شد؟بدتر که گران شدند.مسکن که اصلا هیچی فقط باید نگاه کنی و رد شی.من نمیدونم چرا همه عاشق پایین اومدن سکه و دلار هستند که به اون شکل باهاشون سرو کار ندارند اما مسکن و خودرو که خیلی بیشتر با اونها سرو کار هست.هیچی؟!!!!!

  • ناشناس

    خدایا شرکت دلار داره میاد پایین

  • ناشناس

    حداقل ۱۰۰ تومنی کاهش می‌دادید آدم می‌گفت دست دولت درد نکنه . آخه ۳۷ تومن کم کردین