کد مطلب: ۵۷۹۹۴۳

بازگشت دلار به کانال ۲۷ هزار تومان / قیمت دلار امروز ۲۳ شهریور

بازگشت دلار به کانال ۲۷ هزار تومان / قیمت دلار امروز ۲۳ شهریور

قیمت دلار در بازار آزاد امروز با کمی افزایش همراه بود و به نرخ ۲۷ هزار و ۵۳۰ تومان رسید. نرخ ارز در صرافی ملی هم با افزایش همراه بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار آزاد امروز در کانال ۲۷ هزار تومان باقی ماند و ۲۷ هزار و ۵۳۰ تومان قیمت خورد. نرخ ارز در صرافی ملی امروز با افزایش ۱۰۱ به ۲۶ هزار و ۵۴۱ تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل ارزی با افزایش حدود ۳۰۰ تومانی همراه بود و به ۲۶ هزار و ۴۱۱ تومان رسید.

تحلیل گران فنی باور دارند، اگر دلار بالای سطح یاد شده تثبیت شود، می تواند بار دیگر به مدار افزایشی بازگردد و به سوی مرز ۲۸ هزار تومانی حرکت کند. با این حال، در صورتی که دلار نتواند بالای این سطح باقی بماند، بار دیگر در مسیر نزول قرار خواهد گرفت و حتی ممکن است این بار به زیر محدوده ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان برود.

دامنه احتمالی آتی دلار

روز دوشنبه قیمت دلار در مقاطعی تا محدوده ۲۶ هزار و ۹۰۰ تومانی عقب نشینی کرد ولی به تدریج، خریداران وارد بازار شدند و توانستند دلار را به کانال بالاتر بازگردانند. دیشب در معاملات پشت خطی نیز تمایل به خرید در بازار بیشتر بود و به همین دلیل، اسکناس آمریکایی توانست خود را تا محدوده ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان بالا بکشد. برخی فعالان اعتقاد داشتند که پس از اینکه بازار از روز شنبه در مسیر نزولی قرار گرفت، نیاز به یک اصلاح قیمت داشت. از نگاه آن ها بازار با خطر صدور یک قطعنامه در شورای حکام در مسیر صعودی قرار گرفت ولی پس از اینکه خطر یاد شده تا حدی از سر بازار برداشته شد، به سوی همان محدوده ۲۷ هزار و ۱۰۰ تومانی قدم برداشت که اواسط هفته گذشته در آن قرار داشت.(اقتصادنیوز)

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    باسلام.چرا مسئولین ارشد مملکت،فکری به حال قیمت های بالای طلا و سکه در این چند سال که به شدت بالا رفته است نمیکنند.به آمار بالای طلاق و زندان های بسته و پراز کرونای مهریه و خشونت های خانگی و قتل،که به خاطر قیمت های طلا گرمی بالای یک میلیون تومان و همچنین سکه بالای ۱۲ میلیون توجه نمیکنند.مجالس محترم همیشه طرح هایی برای قانون مهریه به دلیل بی کفایتی دولت ها در ثبات در قیمت طلا تصویب میکنند.مجلس محترم انقلابی نیز هم اکنون در حال بررسی میباشند.به نظرم تعداد ۱۴ سکه مهریه مبنا باشه فایده ای نداره،چون هم فقهای شورای نگهبان به دلیل این که خودشان تابع سفت و سخت قانون فقه اسلام میدانند مخافت خواهند کرد و این که زن ها مخالف هستند.به نظرم دو راه برای ساماندهی این موضوع است.۱- مجلس محترم همان تعداد سکه مهریه زمان عقد را به قیمت تاریخ روز عقد محاسبه کنند.و یا این که.۲-دولت مابه التفاوت قیمت سکه در زمان عقد تا قیمت روز سکه طلای مهریه را ؛خود پرداخت کند.باتشکراز تجارت نیوز.لطفا سانسور نکنید.موافقان و مخالفان مردمی نظر دهند.

    • ناشناس

      این که بدتر شد خب میگن در زمان عقد در جا پرداخت کن تسویه .

    • ناشناس

      باسلام‌.درحال حاضر کسی ازدواج نمیکند.نزدیک ۶میلیون جوان در ایران ازدواج نکرده اند.اون هم نه به خاطر شرایط اقتصادی سیاسی فرهنگی اجتماعی خانوادگی است.به خاطر کروناست که باید فاصله اجتماعی رعایت شود.باتشکر