کد مطلب: ۵۰۶۷۹۹

قیمت دلار امروز چقدر شده است؟

اولین واکنش بازار ارز به دلار ۱۵ هزار تومانی رئیس جمهور

اولین واکنش بازار ارز به دلار ۱۵ هزار تومانی رئیس جمهور

درحالی که دیروز در بازار آزاد دلار با قیمت ۲۵۱۰۰ خرید و فروش می‌شد امروز قیمت دلار وارد کانال ۲۴ هزار تومانی شد و تا این لحظه به ۲۴۸۹۰ تومان رسیده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، لحظاتی پیش رئیس‌جمهور درباره دلار ۱۵ هزار تومانی سخن گفت که این اتفاق تقریبا بی‌سابقه است رئیس‌جمهور درباره نرخ دلار به قیمت مشخصی اشاره کند.

حسن روحانی رئیس‌جمهور کشور در جلسه امروز هیات دولت اعلام کرد، اگر منابع در اختیار بانک مرکزی قرار بگیرد، قیمت دلار به ۱۵ هزار تومان خواهد رسید.

رئیس‌جمهور همچنین اعلام کرد دست بانک مرکزی در اعمال سیاست بر نرخ ارز بسته است اما در آینده شرایط بهتر می‌شود.

ویدیو سخنان وی را در اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

این واکنش بازار ارز همراه با واکنش دلار صرافی ملی بوده است. دلار صرافی ملی امروز با کاهش ۵۰ تومانی به ۲۴۸۰۰ تومان رسیده است.

آخرین نرخ ارز را در صفحه قیمت دلار دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    آقای رئیس جمهور ، اینکه دلار روی کاغذچقدر بشه مهم نیست .مهم تاثیر آن روی تورم است که با هرنرخی که دلاپیدا می کنه می ره بالا.تقا ضا دارم این چند ماه باقی مانده را فقط سکوت کنید.

  • ناشناس

    بگو تو روغن رو کنترل کن ،دلارت پیشکش،کسی ک نمیتونه روغن وضع رو کنترل کنه ،چطور میخواد دولت و دلار رو کنترل کنه

  • ناشناس

    جوانیم اما جوانی کجا با این وضع خوب ک درست کرده

  • ناشناس

    بله قیمت واقعی دلارخیلی کمترازاین رقم است ولی بخاطرتحریم هزینه آن رابایدملت پرداخت کنند،صدالبته دولت بخاطرتامین کسری بودجه قیمت ارزرابالا نگه داشته

  • محسن

    اینها همش سرکاری است این سیاست خودشان است چون می خواهند نرخ تورم 400درصدی راکم کند تا برای تعیین حقوق کارمندان و مخصوصا کارگران بیچاره بگویند نرخ تورم ما درپایان سال زیر 20درصد است.

  • ناشناس

    دلار واقعا پایین اومد اما دغدغه ما مردم برای پایین اومدن قیمت دلار برای این هست که مسکن پایین بیاد .ماشین پایین بیاد و اقلام مورد نیاز که نه تنها پایین نیومدند بلکه بالا هم رفتند پس قیمت دلار بهانه ای بیش نیست

  • ناشناس

    تا کاری را انجام ندادیم .شعار ندیم

  • سبحان

    واقعا برامون جای تاسف داره که توی یک کشور قدرتمند و غنی زندگی میکنیم اون وقت برای مایهجات زندگیمون موندیم واقعاخجالت اوره که مردم یک کشور برای یک دونه روغن نیم لیتری باید کارت ملی بدن وگرنه باید بمیرن

  • ناشناس

    مسئولین اگه منابع رو مدیریت میکردن و اوظاع رو با نظرات غیر کارشناسی متشنج نمیکردن و مردم از ترس افت ارزش پول رو به خرید دلار نمی آوردن الان دلار نهایتش ۱۲ تومن بود و با رفع تحریم میشد مثلا ۶ تومن و با اقتصاد ما میخوند ولی افسوس که دولت خودش از آب گل آلود ماهی گرفت با احترام یک جرعه از دریای واقعیت

  • ناشناس

    خب راست میگه طفل…
    دست بانک مرکزی بستس
    قراره بهتر بشه دستش باز بشه
    15000=4200
    اونموقع قیمت واقعی مشخص میشه…مرگ بر آمریکا