کد مطلب: ۵۹۱۰۶۲

توقف روند صعودی قیمت دلار / قیمت دلار امروز ۴ آبان چقدر شد؟

توقف روند صعودی قیمت دلار / قیمت دلار امروز ۴ آبان چقدر شد؟

قیمت دلار در بازار امروز روند افزیشی چند روز گذشته خود را از دست داد به نرخ ۲۷ هزار و ۴۷۰ تومان رسید. نرخ ارز صرافی ملی ۲۷۲۷۹ تومان اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در بازار آزاد امروز قیمت دلار حدود ۲۴۰ تومان کاهش قیمت داشت و به نرخ ۲۷ هزار و ۴۷۰ تومان رسید. دلار امروز سه‌شنبه در صورتی کاهش یافت که تقریبا در یک هفته گذشته روند صعودی داشت.

نرخ ارز در صرافی ملی امروز ۲۷ هزار و ۲۷۹ تومان اعلام شد. قیمت دلار در بازار متشکل ارزی امروز ۲۶ هزار و ۶۹۸ تومان ثبت شد.

کدام بازار برای سرمایه‌گذاری امن است؟

ساعت ۱۶ امروز سه‌شنبه چهارم آبان ماه دو کارشناس بازارهای مالی در یک گفتگوی زنده اینستاگرامی به این موضوع خواهند پرداخت که در حال حاضر کدام بازار برای سرمایه‌گذاری امن است؟

رفتارهای مداخله‌گرایانه دولت درباره بازارها، طرح‌های عجیب مجلس برای کنترل قیمت در بازارها، بخشنامه‌های پی در پی اثرگذار بر بازارها و نااطمینانی نسبت به برخی مسائل سیاسی هرکدام می‌توانند از ریسک‌های مهم بازارهای مالی محسوب شوند.

در این شرایط کدام بازار سرمایه‌گذاری نسبت به دیگر بازارها امن است؟ ساعت ۱۶ امروز سه‌شنبه چهارم آبان ماه دو کارشناس بازارهای مالی در یک گفتگوی زنده اینستاگرامی به این موضوع خواهند پرداخت.

برزو حق‌شناس و امید موسوی، دو کارشناس بازارهای مالی در این گفتگوی زنده اینستاگرامی به سوالات ابراهیم علیزاده، سردبیر تجارت‌نیوز پاسخ خواهند داد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نگران نباشید با این اوضاع اقتصادی دولت و روند ورشکستگی شرکتهای دولتی دلار به زودی ۳۵ تومان را خواهد دید….دولت و تیم اقتصادی درحال برنامه ریزی کردن برای گرفتن دلارهای مردم هستند …

    • ناشناس

      عزیز جان میخوای واسه دلخوشی تو هم شده قیمت دلار بشه 350هزار تومن نه 35 هزار تومن؟!شاید اون دلارهایی که توی بالشت پنهان کردی سودی به تو برسونه، دیگه گور پدر وضعیت اقتصادی مردم بیاد!ها؟ نظرت چیه؟

  • ناشناس

    من هیچی ندارم. بنویسمدست همگی درد نکنه.
    همه در. خوب خوشی زندگی میکنند. تشکر وسپاس از. همه