کد مطلب: ۴۹۴۰۴۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۴ آذر ۹۹ چقدر شد؟

قیمت دلار امروز 4 آذر 99 چقدر شد؟

اولین قیمت‌های اعلام شده برای دلار آمریکا کاهشی است. نرخ هر دلار تا ساعات اولیه بازار 500 تومان در صرافی ملی و 800 تومان در بازار آزاد کاسته شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اولین قیمت اعلام شده برای دلار 400 تومان ارزان‌تر از آخرین قیمت دیروز بود. بنابراین نرخ فروش هر دلار آمریکا در صرافی ملی 25 هزار و 150 تومان و نرخ خرید آن 23 هزار و 950 تومان اعلام شد. اما ساعتی بعد این قیمت باز هم 100 تومان کاهش یافت و به 25 هزار و50 تومان برای فروش 23هزار و 850 تومان برای خرید رسید.

در ساعات اولیه معاملات در بازار آزاد امروز هر دلار با نرخ 25 هزار و 100تومان معامله می‌شود. این قیمت حدود 800 تومان از قیمت معاملات روز گذشته در این بازار کمتر است.

نرخ ارز در بازار متشکل ارزی نیز به 24 هزار و 940 تومان در اولین معاملات امروز رسید.

همچنین قیمت دلار در سامانه سنا ( خرده فروشی) 25 هزار و 189تومان رقم خورد.

ضمنا براساس معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز کاری قبل، نرخ خرید حواله دلار به 25 هزار 872 تومان و نرح فروش آن به 25 هزار و 931 تومان رسیده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    امیدوارم دلار پایین بیاد ببینم گرونی واقعا دلیلش دلاره؟؟؟

  • امیر

    دلار خیلی بادش کردن انشااله یه روزی دلار مثل بادکنک بترکه

    • ناشناس

      به امیدخداهمینجوربشه مادستگاه os5بگیریم

  • ناشناس

    هرچه دلار میاد پایین جنسا گرون تر میشه جریان چیه یعنی چه کجای کاریم

    • علیرضا

      ما دوتا تحریم داریم تحریم خارجی که بهمون جنس نمی فروشن و تحریم داخلی که برای واردات حتما باید ارز نیمایی بخریم . این مملکت اینقدر جای زخم داره که هر طرف رو بگیری یه طرف دیگه می زنه بیرون . مثلا دولت برای حمایت از تولید و کم شدن واردات اومد واردات بدون انتقال ارز رو از سیستم بازرگانی حذف کرد و نتیجه آن کمبود جنس بود و در نتیجه بالا رفتن مضاعف قیمت اجناس خارجی مثل لپ تاپ و از این قبیل . و البته با اینکار خودش هم برای پرداخت هزینه هاش شد دلال ارز و سکه و برای نتیجه بهتر همه صرافیها رو هم با خودش همسو کرد . تا زمانیکه این بی ثباتیها برای بعضی افراد سود داشته باشه همیشه با سازش مخالفند . یادتونه برجام که اتفاق افتاد بازار خوابید و کسی رقبت به خرید نداشت . چون تورمی نبود . تنها راه نجات کشور فقط صلح امام حسن است و بس مثل خیلی از کشورهایی چون ترکیه . اگر هدف از انقلاب نجات مردم ایران بوده که بحمدلله نجات پیدا کردند اما اگر نجات همه ملتهای مظلوم و ستم دیده است که تا انقلاب مهدی این مشکلات ادامه خواهد داشت .

  • ناشناس

    دلار اگه بشه 4هزار تومن ، مطمنم که تو این کشور دلال زده ، قیمت هیچ جنسی پایین بیا نی، مگه مافیا خودرو ، مافیا لوازم خونگی ، و … اجازه میدن مثلا 206 تیپ 2 ک 300 میلیون هم خرید و فروش شد ، بیاد رو 100 میلیون تومن، یا کیسه برنج10 کیلیویی ک 300 و 400تومن داره خرید میشه رو میزارن قیمتش بیاد ، رو کیسه ای 90 تومن . و کلی اجناس دیگه ک همشون مافیا دارن.
    اکثر مسولینی هم ک وظیفشون اینه که باید این اوضاع رو درست کنند و دست دلال و دزد رو کوتاه کنن، شدن رفیق دزد و شریک قافله. از اینور خود مسولین به دلال مجوز میده و راه رو واسش هموار می‌کنه و از اینطرفم پشت تریبون میگن می‌دونیم مردم در سختی هستند ، می‌دونیم مردم زیر فشار هستند ، اونوقت چهارتا پسرو دوتا دخترش ، تو آمریکا و کانادا ،شب و روز رو دارن تفریح میکنن و البته از نوع مجازش حتما.

  • Matin

    فک نکنم دلار دیگه بیاد پایین
    من میخاستم PC بخرم ولی با قیمت دلار عمرا بتونم
    خدا کنه دوباره دلار بیاد پایین

  • علیرضا

    فعلا این 2 هفته تعطیلی باعث رکود شده. همه چیز یا افزایشی میشه یا ثابت میمونه. پایین تر نمیاد. اگه فکر میکنین بایدن تاثیری توو قیمتها داره اشتباه میکنید. چون دموکرات ها بدتر از جمهوری خواهان هستن با این تفاوت که اینا موزیانه کارشون رو پیش میبرن ولی ترامپ روو بازی میکرد

  • ناشناس

    اونایکه میگن با اومدن بایدن دلار ارزون نمیشه می‌خوان با این صحبت‌ها دلار همیشه قیمت افزایشی داشته باشه که جیب مردم رو خالی کنن

  • ناشناس

    دلار لحظه ای: فروش:24400

  • ناشناس

    شاید باورتون نشه زنگ زدم چند تا صرافی زیر 22 تومن خرید داشتند

  • ناشناس

    ترس ووحشت مردم باعث کاهش دلارشده غیرازدلارهمه چی قیمتهاش رفته بالا وقتی بنزین سه هزارتومان شد دلار قیمت اصلیش ۴۰هزارتومان