کد مطلب: ۵۰۲۵۹۵

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۹ دی ۹۹

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 9 دی 99

دیروز دلار حرکت در مسیر افزایشی را ادامه نداد و در جاده نزولی قرار گرفت. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 9 دی 99 چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، دیروز دلار حرکت در مسیر افزایشی را ادامه نداد و در جاده نزولی قرار گرفت. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 9 دی 99 چقدر بود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: در بازار ارز، اوضاع به کام فروشندگان بود و توانستند با افزایش فعالیت خود در بازار، ۵۰ تومان دلار را کاهشی کنند و به بهای ۲۵‌هزار و ۷۵۰تومان برسانند. به گفته فعالان، دیروز تقاضای خاصی برای دلار وجود نداشت و در بازار حواله‌ای هم، درهم توان زیادی برای رشد از خود نشان نداد.

چنین عواملی کاهش قیمت در بازار داخلی را تسریع کردند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که دو روز قبل، اسکناس آمریکایی به کمک عوامل بیرونی توانسته بود تا حد کمی افزایش‌قیمت را تجربه کند. در این میان، آنچه بیشتر نوسان‌گیران ارزی را نگران می‌کند، نزدیک شدن به دوران پایان فشار حداکثری است.

از نگاه این گروه، ممکن است در روزهای منتهی به آغاز به‌کار بایدن، شماری از معامله‌گران فروش دوم خود را کلید بزنند و زمینه‌ساز ریزش دیگری در بازار شوند. فروش اول این گروه، پس از انتخابات آمریکا رخ داد. در صورتی‌که آنها اطمینان بیشتری کسب کنند که ترامپ کاخ‌سفید را ترک خواهد کرد، فروش‌های ارزی بار دیگر بیشتر خواهد شد.

اخبار مرتبظ با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.