کد مطلب: ۵۶۷۴۰۹

پیش‌بینی قیمت دلار در هفته جدید:

سیگنال‌هایی از بغداد و واشنگتن برای قیمت دلار / بازار ارز ترسید!

سیگنال‌هایی از بغداد و واشنگتن برای قیمت دلار / بازار ارز ترسید!

قیمت دلار همچنان روزهای پرنوسانی را طی می‌کند و در این شرایط اتفاقات جدیدی در بغداد و واشنگتن رخ داده که ممکن است اجازه ندهد از نوسانات قیمت دلار کم شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در هفته اخیر در کانال ۲۵ هزار تومان در نوسان بود و در برخی از روزها برای تغییر این کانال می‌شد نشانه‌هایی را مشاهده کرد. اما در ادامه ممکن است این تغییر کانال رخ دهد و قیمت دلار وارد کانال ۲۶ هزار تومان شود.

از بغداد تا واشنگتن و کشورهای همسایه ایران هرکدام در روزهای اخیر شاهد حوادثی بودند که احتمالا بتوانند بر بازار ارز ایران تاثیر بگذارند.

روز گذشته منابع رسمی از سقوط یک بالگرد نظامی در غرب عراق و کشته شدن پنج تن از نیروهای مسلح این کشور خبر دادند.(تسنیم)

علاوه بر این، یک منبع امنیتی عراق نیز اعلام کرده که دو کاروان نیروهای ائتلاف تحت رهبری آمریکا روز گذشته در جاده بین‌المللی جنوب ناصریه در استان ذی قار عراق با دو بمب کنار جاده‌ای هدف قرار گرفته شدند.(یورونیوز)

از سوی دیگر وال استریت ژورنال مدعی شده طبق گفته مقام‌های آمریکایی واشنگتن قصد دارد تحریم‌هایی را علیه توانمندی موشکی ایران وضع کند.

وزارت خارجه آمریکا نیز نسبت به برخی اتفاقات اخیر ایران واکنش نشان داده و سخنگوی آن مدعی شده آمریکا خواستار دسترسی آزادانه ایرانی‌ها به اینترنت است.(یورونیوز)

در همین حال خبری دیگر مجددا نااطمینانی‌های بازار ارز را بیشتر کرده است.

در حالی که دولت رئیس جمهور منتخب ایران هنوز آغاز به کار نکرده، شش سناتور جمهوری‌خواه سنا با ارسال نامه‌ای به بایدن، خواستار جلوگیری از ورود ابراهیم رئیسی و دیگر مقام‌های ایرانی به نشست سالانه سازمان ملل شدند.(عصر ایران)

در کنار این نااطمینانی‌ها، تنش‌های میان دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان نیز از سر گرفته شده است و در کشور افغانستان نیز به دلیل سیل بیش از ۴۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بازار ارز ایران با رصد این اتفاقات قرار است فردا کار خود را شروع کند و احتمالا متاثر از این اتفاقات همچنان روندی مشابه هفته گذشته خواهد داشت. آیا بازار ارز طبق انتظار عمل خواهد کرد؟ برای پیگیری نرخ ارز، می‌توانید به صفحه قیمت دلار مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    شما کجا درس اقتصاد خواندین

  • محمد

    دلار امریکا شده بهانه تمام گرانی ها و حالا سیل افغانستان هم که اضافه شده وقتی ما با آمریکا کاری نداریم چرا دلار اونا رو همه چیه زندگی ما تاثیر گذاره امروز متأسفانه پول ما یکی از بی ارزش ترین پول‌های دنیا شده شما را به هر کی قبولش دارین کاری کنید در دولت بعدی اوضاع بهتر بشه و ارزش پول ما بیشتر از اینها بشه چون لیاقت ما ایرانی‌ها خیلی بیشتر از این حرفاست

  • ناشناس

    متاسفانه یک هفته ای هست که خبرگزاریهای وابسته به دولت هر هبری که باعث بشه ده ریال دلار گران بشه میزارن تا شاید دلار بالا بره که بگن هنوز رئیسی نیامده اینه وای بحالی که رئیس جمهور بشه بکوری امثال شما با تکیه به توان داخل و حذف دلار مشکلات اقتصادی حل میشه

  • ناشناس

    واقعا خیلی جالبه داستان تکراری سود سه درصد برای له کردن97درصد. مردم هم که کاری از دستشون برنمیاد جوابش گلوله است

  • ناشناس

    اگر تحریم‌ها برداشته بشه مسولین خدوم با چه بهانه ای جیب مردمو خالی کنن و پدر مردمو در بیارن؟

  • ناشناس

    چونکه‌ریال‌ما‌قرار‌‌بزنه‌رو‌دست‌دلار‌مگر‌ندیدن‌چجور‌مورد‌تمسخر‌افغانیا‌شدیم‌

  • ناشناس

    تجارت نیوز خیلی دوست داره ارز و مسکن و سکه گرون بشه کلا دستش با دلالها تو یک کاسه هستش فقط دشمنی عجیبی با بورس داره تجارت نیوز حذف نکن پخش کن لطفا

  • فرزانه

    خدا کنه با روی کار آمدن دولت رییسی شرایط طوری نشه که آرزوی برگشت به روزهای قبل رو بکنیم خدایا خسته شدیم

  • Saber

    چه ربطی داره اینا به بازار ارز؟کی اطراف ایران امن بود که الان ناامن شده،ما یادمونه همیشه جنگ بود کشورهای همسایه،نکنه تجارت نیوز دلار زیاد انبار زدی که میخوای با شایعه قیمت هارو دستی دستی بالا ببری تا دلارهات باد نکنه؟??????

    • دیده بان

      خنده دارترین قسمت تحلیلش هم اینجا بود: “و در کشور افغانستان نیز به دلیل سیل بیش از ۴۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.”

  • ناشناس

    بزار نظرات مردم چاپ بشه بسه جیره خوری یا ترس از این هیچیها یه خورده شهامت داشته باش