کد مطلب: ۴۸۲۲۶۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

۲ سیگنال مهم ارزی از دولت به بازار / قیمت دلار شکسته می‌شود؟

2 سیگنال مهم ارزی از دولت به بازار / قیمت دلار شکسته می‌شود؟

امروز سخنگوی دولت و رئیس جمهور اظهاراتی را درباره دلارهای بلوکه شده ایران در کشورهای دیگر مطرح کردند که شاید در آینده قیمت دلار موثر باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز سخنگوی دولت و رئیس جمهور اظهاراتی را درباره دلارهای بلوکه شده ایران در کشورهای دیگر مطرح کردند که شاید در آینده قیمت دلار موثر باشد.

علی ربیعی، سخنگوی دولت درباره بازپس گیری منابع ارزی ایران از کره جنوبی گفته است: امروز هم در ستاد اقتصادی دولت در این زمینه مذاکره و قرار شد هیات‌هایی به کشورهایی که ایران در آنها منابع ارزی دارد اعزام شوند که قطعا تاثیر گذار خواهد بود.

علاو بر این، حسن روحانی، رئیس جمهور نیز در جلسه ستاد اقتصادی دولت با اشاره به اقدامات موثر دستگاه‌های ذیربط از جمله وزارت امور خارجه و نهادهای حقوقی دولت و بانک مرکزی تاکنون برای احقاق حقوق ملت ایران، خواستار افزایش و فراگیرتر شدن این تلاش‌ها برای آزادسازی ذخایر ارزی بلوکه شده کشور شد.

آیا با این سیگنال‌ها ممکن است قیمت دلار متاثر شود؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    احقاق حقوق ملت ایران. زرشک

  • ناشناس

    مردم گوششون از این خبرا پره تنهاچیزی که باعث ریزش دلار میشه انتخواب شدن بایدن هستش ولاغیر تمام…

  • SAEED

    امروز روز شیون نه فقط برای بورس بلکه برای کل ایران بود بورس صعود کرد و دوباره به کانال 1500 بازگشت و جالب آنکه در لحظات آخر هر چند دقیقه چند صد واحد افزایش را تجربه می کرد امروز روز شیون نه فقط برای بورس بلکه برای کل ایران بود.در روزهایی بورس کاهشی است اما چون دلار تضعیف شده یا ریال تقویت شده است این کاهش اهمیتی ندارد چرا که سرمایه سهامدار به تومان است و ارزش آن از سقوط شاخص بیشتر شده است.
    اما امروز با اینکه شاخص به سمت بالا رفت ولی از ارزش تومان بیشتر کاسته شد و نه تنها سهامداران بلکه کل ملت ایران ضرر کردند.بعلاوه امروز صرافی ملی 1000 تومان به قیمت دلار افزود که در عرض 5 روز 4000 هزار تومان نوسان کرده و امروز در قیمت دلار رکورد زد.
    دلار نیمایی هم رکورد زد و وارد کانال 24 شد.شاخص بورس به دلار، یک واحد کم شد و در حالی که دیروز 53 بود، امروز به 52 کاهش یافت. بورس حدودا در کف قبلیست اما امروز دلار رکورد زد همانطور که می دانید در زمانیکه دلار 23000 تومان بود شاخص دو میلیون بود و الان دلار 29000 تومان است و شاخص یک و نیم میلیون.
    فقط می خواهم بدانید که چطور پول شما پودر شده است.

  • ناشناس

    حرفاشون تمام الکیه صرافی ملی امروز اخرین بار 29200 قیمت زد کو کاهش خواب.دیدید خیره دیگه حرف مسئولین باد .هواس واسه مردم هرچی توی این مدت.گفته اقای ریس جمهور برعکس شده!!!!!

  • ناشناس

    اگه این منابع هم. آزاد بشه تا وقتی مردم با ۳۰۰۰۰ تومان میخرند مگه دولت مغز خر خورده بیاره با ۴۲۰۰ تومان بفروشه

    • ناشناس

      آره واقعا ، تازه فهمیدن که می تونن دلار ۴۰۰۰ تومانی رو به همین ملت سی هزار تومان بفروشن و آب هم از آب تکون نخوره . شاید هم افسوس می خورن که ای کاش از چند سال پیش همین کارو می کردند.اگر مردم اینهمه از دلار گرون استقبال نمی کردن به اینجا نمی رسیدیم که هر روز اجناس با دللر بالا و بالاتر بره .از ماست که برماست.

  • ناشناس

    ترو قران تجارت نیوز دیگه از این تیترهای مزخرف اعصاب خورد کن نزن دیگه چون دقیقا داره عکسش اتفاق می افته .. اعصاب مردم به اندازه کافی خراب هستش دیگه دیگه شما خرابترش نکنین دیگه

  • ناشناس

    هر روز صبح دلار ارزان میشود

  • ناشناس

    بله همین الان دلار تغیرکردو نتیجه این خبر این بودکه دلارافزایش قیمت پیداکند

  • ناشناس

    اگر واقعا تزریق ویا ورود قطعی وواقعی نیست مطرح هم نشود بهتر است

  • ناشناس

    واردات خودرو با مایلات و عوارض زیر ده درصد آزاد شود
    در حالی ارزها در خراج امکان بازگشت نبوده و میلیون خودرو امکان واردات و تامین نیاز کشور، کشور در مخدودیت خودرو قرار داده! این فرصت سوزی هم به یاد مردم می افتد که چگونه یک کالای مصرف خودرو که چنان گران فروشی کردند