کد مطلب: ۶۱۶۷۲۹

سیگنال جدید برجامی در بازار دلار / آخرین قیمت دلار پیش از امروز ۲۴ دی

سیگنال جدید برجامی در بازار دلار / آخرین قیمت دلار پیش از امروز ۲۴ دی

قیمت دلار در بازار روز پنجشنبه ۲۳ دی به قیمت ۲۶ هزار و ۶۶۲ تومان رسید. قیمت دلار نسبت به روز چهارشنبه تغییرات زیادی را ثبت نکرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار نسبت به روز چهارشنبه تغییرات زیادی نداشت و در بازار روز پنجشنبه ۲۳ دی به قیمت ۲۶ هزار و ۶۶۲ تومان رسید.

سیگنال جدید برجامی در بازار دلار

دیروز هم اخبار برجامی در بازار ارز تهران برجسته بود. یک دیپلمات غربی درباره برجام گفت:از جدیت ایران در دستیابی به توافق مطمئن نیستیم. اول فوریه ضرب الاجل نهایی و واقعی برای مذاکرات هسته ای ایران است. بایدن نمی تواند تضمین کند که از هیچ توافقی با ایران در آینده خارج نخواهد شد.

وزارت خارجه آمریکا هم اعلام کرد: ما در مورد هفته ها برای ضرب الاجل مذاکرات با ایران صحبت می کنیم.شرکایمان را در کشورهای خلیج فارس از هرگونه پیشرفت در گفتگو با ایران مطلع می کنیم.ما با شرکای خود برای دستیابی به توافقی کار می کنیم که مانع از دستیابی ایران به سلاح هسته ای شود.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی

صرافی ملی هم در آخرین روز این هفته قیمت خرید و فروش دلار و یورو را اعلام کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۶ هزار و ۱۳۸ تومان و قیمت فروش دلار ۲۶ هزار و ۶۶ اعلام شد.
همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۲۹,۴۰۱ و قیمت فروش یورو ۲۹,۹۹۴ است.

رفت و برگشت قیمت درهم

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، قیمت درهم در بازار ارز دیروز رفت و برگشت قیمتی را تجربه کرد. قیمت درهم روز چهارشنبه با ۷ هزار و ۶۵۰ تومان بسته شد و در ابتدای بازار پنجشنبه ۴۰ تومان افت کرد و بر روی ۷ هزار و ۶۱۰ تومان قرار گرفت. قیمت درهم در ادامه روز توانست اندکی رشد کند و با ۷ هزار و ۶۶۰ تومان معامله شد.

با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳٫۶۷۳) عدد ۲۸ هزارو ۱۳۵ تومان به دست می‌آمد که اندکی نسبت به قیمت دلار در بازار بالاتر بود.

آخرین اخبار مرتبط با قیمت دلار را در صفحه قیمت دلار تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • رضا

    یک توصیه به دارندگان دلار دارم اگه میخواهید دلار ها تون را بالای ۱۰۰ یا ۲۰۰ هزار تومان بفروشید باید ۲ الی ۳ سال صبر کنید به نظر خودم ارزش صبر کردن داره

  • مھرزاد

    آقای رئیسی باید دلار را بقیمت شش ماه قبل برگرداند اقتصاد ماندگار یعنی یک بازار پایدار قیمتهای کالاها که گران میشوندبخاطر گران شدن دلارهست وباید ارزان شود دولت میداند که همه سنفها ودلالان آماده ضربه زدن به اقتصاد هستند وباید ارز ترجیهی را حذف نکندوعرض۴۲۰۰هزارتومانی بایک سیستم وارد کننده دستشان پاک هست اقدام کند تا کسی هم نتواند رانتخواری کند آزمودن خطاست بارها ارزو تک نرخی کردیم در دولتهای قبل ولی جواب نداده بجز گرانی

    • ناشناس

      دلار اگه ۱۰۰۰ تومان هم بشه ،اجناس
      مخصوصا کالاهای اساسی ریالی ‌کاهش نمی یابد ،دولت رئیسی عامل گرانیه ،افزایش قیمت پراید برای گران‌تر شدن همه خودروها و در نتیجه افزایش مالیات، خالی و پر کردن بازار از دلار برای نوسان گیری و برای کسری بودجه ،حذف ارز ۴۲۰۰ و
      ……..

    • ناشناس

      کشور باسواد واقتصا ددان میخواد

  • اسی

    رییسی جون تو نمیخواد کاری کنی فقط دلار رو برگردون به زمانی که دولت رو تحویل گرفتی ۲۳۰۰۰ تومان

  • ناشناس

    لطفا کمی هم به فکر مردم باشید با گران شدن دلار زندگی مردم دچار مشکل میشود مگر ایرانیان حقوق دلاری میگیرند که هزینه هاشون دلاری است اگر مسئولین نوکر مردم هستند پس به فکر سفره آنان باشند فقط شعار ندهید