کد مطلب: ۵۵۳۰۱۱

آخرین قمیت دلار پیش از امروز ۲۵ خرداد

آخرین قمیت دلار پیش از امروز ۲۵ خرداد

قیمت دلار در بازار دیروز ۲۴ خرداد با ۰٫۵ درصد کاهش، ۲۳,۹۷۲ تومان اعلام شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار آزاد دیروز ۲۴ خرداد خرداد ساعت ۱۹، نسبت به دیروز کاهش یافت و ۲۳ هزار و ۹۷۳ تومان‌ معامله شد.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی‌های بانک‌ها دیروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش ۲۳ هزار و ۵۷۴ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۳ هزار و ۱۰۷ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز، نسبت به دیروز یکشنبه کاهش یافت و در رقم ۲۸ هزار و ۴۸۳ تومان معامله شد.

دنیای اقتصاد نوشت:

در سومین روز هفته، دلار نتوانست خود را بالای مرز حساس ۲۴ هزار تومانی نگه دارد. از نگاه برخی فعالان بازار، این اتفاق پیام معنی داری برای برخی معامله‌گران ارزی داشت. به باور این دسته، ناتوانی دلار برای عبور از مقاومت ۲۴ هزار و ۲۰۰ تومانی و ماندن بالای مرز ۲۴ هزار تومانی نشان می‌دهد که تقاضای جدید برای ورود به بازار محتاط است و معامله‌گران تمایل ندارند که بی‌گدار به آب بزنند.

روز یکشنبه دلار رشد قابل توجه ۳۵۰ تومانی را تجربه کرد و پا به کانال ۲۴ هزار تومانی گذاشت. این اتفاق موجب شد که انتظارات افزایشی تازه‌ای در بازار پس از ۲ افت متوالی ایجاد شود. با این حال، افت روز دوشنبه موجب شد که این انتظارات بار دیگر کمرنگ‌تر شوند. روز دوشنبه اسکناس آمریکایی ساعت ۳ بعدازظهر در محدوده ۲۳ هزار و ۹۲۰ تومان قرار گرفت که ۸۰ تومان پایین‌تر از روز یکشنبه بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.