کد مطلب: ۵۹۲۳۱۸

کاهش قیمت‌ها در کنار افزایش اونس جهانی / قیمت طلا و سکه امروز ۸ آبان

کاهش قیمت‌ها در کنار افزایش اونس جهانی / قیمت طلا و سکه امروز ۸ آبان

اونس جهانی طلا در بازار امروز به ۱۷۸۴ دلار افزایش یافت. در بازار طلا و سکه امروز در کنار ثبات نسبی قیمت دلار و افزایش اونس جهانی قیمت طلا سکه روند کاهشی داشتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در بازار امروز اونس جهانی طلا افزایش یافت و به کانال ۱۸۰۰ دلار رسید. طلای جهانی در بازار امروز نرخ ۱۷۸۴ دلار را ثبت کرد.

در بازار امروز قیمت دلار با ثبات نسبی همراه بود اما اونس جهانی روند افزایشی داشت. قیمت طلا و سکه در بازار امروز روند کاهشی داشت.

قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز یک میلیون و ۱۶۵ هزار تومان اعلام شد. قیمت سکه در سایت اتحادیه طلا تهران ۱۱ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان اعلام شد. سکه در بازار آزاد در محدوده ۱۱ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان نرخ گذاری شد.

قیمت نیم سکه شش میلیون و ۱۲۰ هزار تومان ثبت شد.

55 14

نایب رئیس اتحادیه طلای تهران به تجارت‌نیوز گفت: علی رغم نوسان قیمت دلار، قیمت طلا از اول هفته تا روز چهارشنبه تنها ۲۰ هزار تومان گران شد اما قیمت انواع سکه‌ها تغییری نکرده است.

روز چهارشنبه سکه طرح جدید با قیمت ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته شد این در حالی که قیمت سکه جمعه هفته گذشته در محدوده ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.

محمد کشتی‌آرای با اشاره به وضعیت بازار توضیح داد: مردم انگیزه‌ای برای خرید طلا و سکه ندارند. همین کاهش تقاضا، باعث ترکیدن حباب سکه شد. اکنون حباب سکه به ۲۸۰ هزار تومان رسیده است و این نشان می‌دهد تقاضایی برای انواع سکه در بازار وجود ندارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.