کد مطلب: ۳۴۰۲۹۰

قیمت طلا و ارز در بازار اولین روز سال ۲۰۱۹

قیمت طلا و ارز در بازار اولین روز سال 2019

قیمت طلا و سکه امروز سه‌شنبه در اولین روز سال نوی میلادی با توجه ثبات نسبی بهای جهانی طلا متاثر از کاهش نرخ دلار با افت نسبی مواجه شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز سه‌شنبه با آغاز سال نوی میلادی بهای جهانی طلا نوسانی را تجربه نکرد و در محدوده 1283 دلار برای هر اونس باقی ماند. قیمت طلا و سکه در بازار امروز تهران نیز نوسان کمی داشت و تحت تاثیر قیمت دلار بود.

طبق گزارش خبرگزاری موج، در بازار غیر رسمی امروز (۱۱ دی ۱۳۹۷) قیمت دلار برای فروش ۱۱،۰۰۰ تومان گزارش شده است.

صرافی ملی، قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۰،۵۵۰ تومان و ۱۰،۶۰۰ تومان اعلام کرده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

براساس این گزارش، قیمت یورو برای فروش در بازار غیررسمی امروز (۱۱ دی ۱۳۹۷) ۱۲،۷۵۰ تومان است.

صرافی ملی قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۲،۵۰۰ تومان و ۱۲،۵۵۰ تومان اعلام کرد.

همچنین، نرخ رسمی یورو در بانک مرکزی ۴،۸۲۷ تومان تعیین شد.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، همچنین محمد کشتی‌آرای امروز به تسنیم گفته است: دیروز چون پایان سال میلادی بود، خیلی از صراف‌ها که تسویه حساب پایان سال داشتند تحت تاثیر بودند.

وی حباب سکه را 370 هزار تومان اعلام کرد و افزود: امروز چون بازار مالی تعطیل است از التهابات قیمت کاسته شده و تا دو سه روز آینده قیمت به همین روال خواهد بود.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با تاکید براینکه خرید و فروش طلا و سکه در بازار عادی است، تصریح کرد: به نظر نمی‌آید قیمت‌ها افزایشی باشد بلکه بازار مایل به ثبات قیمتی در همین محدوده امروز است.

طبق نرخ‌های اعلامی سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت 18، قیمت سکه تمام بهار طرح جدید سه میلیون و 635 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و 550 هزار تومان است که سکه طرح جدید نسبت به دیروز بیش از 100 هزار تومان کاهش داشته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار 332 هزار و 193 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، یک میلیون و 890 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 200 هزار تومان و 650 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.