کد مطلب: ۳۳۵۳۰۰

قیمت طلا و ارز در بازار روز یکشنبه

قیمت طلا و ارز در بازار روز یکشنبه

نرخ خرید و فروش ارز از سوی صرافی‌های بانکی روند نزولی خود را ادامه داد که این روند بر روی بازار طلا و سکه نیز تاثیرگذار بود.

به گزارش تجارت‌نیوز و به نقل از خبرگزاری موج، در بازار غیررسمی امروز (۲۵ آذر ۱۳۹۷) قیمت دلار برای فروش ۹،۸۵۰ تومان و قیمت یورو ۱۱هزار تومان گزارش شده است.

صرافی ملی، قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب ۹،۹۳۰ تومان و ۹،۹۵۰ تومان اعلام کرده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۱،۸۱۰ تومان و ۱۱،۸۵۰ تومان اعلام کرد. همچنین، نرخ رسمی یورو در بانک مرکزی ۴،۷۴۹ تومان تعیین شد.

محمد کشتی‌آرای، عضو هیات مدیره طلاوجواهر تهران نیز به ایلنا گفت: کاهش نرخ ارز در بازار و تداوم آن بلافاصله تاثیر خود را بصورت کاهش نرخ طلا و سکه نشان داده است و این کاهش در شرایطی است که قیمت جهانی طلا و سکه بدون تغییر است.

به گفته وی، نزول قیمت طلا و سکه تا اندازه‌ای است که در پنج ماه اخیر بی‌سابقه بود و به نوعی قیمت‌ها به مرداد ماه بازگشته است و این کاهش باعث شده است تا بسیاری از مردم ارزها و طلاهای خانگی خود را به بازار عرضه کنند.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت اونس جهانی طلا امروز با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی 1239 دلار است که تغییرات قیمت سکه و طلا براساس روند نزولی قیمت ارز کاهش داشته است.

قیمت سکه تمام بهار طرح جدید سه میلیون و 480 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم سه میلیون و 430 هزار تومان بود.

در بازار امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار 302 هزار تومان قیمت دارد.

نیم سکه، یک میلیون و 750 هزار تومان فروخته می‌شود، ربع سکه یک میلیون و 20 هزار تومان و سکه گرمی 640 هزار تومان قیمت دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.