کد مطلب: ۳۷۵۳۵۲

سکه امامی ۴۹۹۵۰۰۰ تومان شد / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۲/۲۵

سکه امامی 4995000 تومان شد / قیمت طلا و دلار امروز 98/2/25

قیمت طلا و سکه در بازار امروز علی‌رغم افزایش بهای جهانی طلا و ثبات نسبی نرخ ارز با کاهش قیمت مواجه بود و بر این اساس بهای هر قطعه سکه تمام طرح جدید به کمتر از پنج میلیون تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیو ز، قیمت طلا امروز چهارشنبه در بازارهای جهانی با توجه به خوش‌بینی‌ها نسبت به مذاکرات تجاری آمریکا و چین و سقوط بازار سهام آمریکا افزایش یافت و به 1300 دلار در هر اونس رسید.

براساس گزارش ایسنا، به گفته پیتر فانگ، مدیر معاملات شرکت بازرگانی فلزات ارزشمند وینگ فانگ، روند رشد قیمت طلا محدود شده، زیرا سرمایه‌گذاران همچنان به دلار علاقه‌مند هستند و به نظر می‌رسد که طلا در مرز ۱۳۰۰ دلار با مقاومت روبه‌روست.

دلار در اوایل معاملات بازار آسیا ثابت بود اما این ارز روز سه‌شنبه از اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که تنش‌های اخیر در جنگ تجاری با چین را کم‌اهمیت شمرده بود و اصرار داشت مذاکرات میان دو کشور دچار فروپاشی نشده است حمایت یافت.

دلار قوی‌تر معاملات طلا را برای خریداران غیرآمریکایی گران‌تر می‌کند.

همزمان بازارهای سهام آسیا خوش‌بینی محتاطانه‌ای به تحولات تجاری میان دو کشور پیدا کردند با این حال احتمال ادامه اختلافات به طور کامل منتفی نشده است.

بزرگترین عامل محرک برای افزایش قیمت طلا که در چند هفته اخیر در بازه محدودی معامله شده است روز دوشنبهپس از این‌که چین اعلام کرد روی شماری از کالاهای آمریکایی تعرفه‌های تلافی‌جویانه وضع خواهد کرد، پیش آمد.

به گفته تحلیلگران و معامله‌گران، پس از این‌که قیمت‌های طلا روز دوشنبه حدود ۲۰ دلار افزایش یافت و به بالای مرز ۱۳۰۰ دلار صعود کرد، معامله‌گران روز گذشته به سودگیری پرداختند.

طبق گزارش رویترز، فعالان بازار اکنون به شماری از آمار اقتصادی از اروپا چشم دوختند تا به ارزیابی وضعیت سلامت اقتصاد جهانی بپردازند.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، طبق اعلام خبرگزاری موج، در بازار غیررسمی امروز (۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸) تا ساعت 16، قیمت دلار برای فروش ۱۴،۸۴۱ تومان گزارش شده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۴،۷۵۰ تومان و ۱۴،۸۵۰ تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو برای فروش در بازار غیررسمی امروز ۱۶،۸۴۲ تومان است. همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۷۰۷ تومان تعیین شد.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۶،۷۵۰ تومان و ۱۶،۸۵۰ تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز تا ساعت 18:15، قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و 830 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 995 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که بهای انواع سکه تمام نسبت به دیروز با افت چشمگیری همراه بوده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 456 هزار و 852 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 770 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 770 هزار تومان و یک میلیون و 20 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.