کد مطلب: ۳۸۳۶۱۳

قیمت سکه طرح قدیم به ۴۴۵۰۰۰۰ تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۳/۲۹

قیمت سکه طرح قدیم به 4450000 تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز 98/3/29

بازار طلا و سکه امروز تحت تاثیر کاهش نرخ ارز و ثبات نسبی بهای جهانی طلا بود که بر این اساس هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به چهار میلیون و 450 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا امروز چهارشنبه پس از افزایش ارزش دلار در بازارهای جهانی و افزایش امیدواری‌ها نسبت به حل اختلافات تجاری آمریکا و چین کاهش یافت و به 1345 دلار در هر اونس رسید.

براساس گزارش ایسنا، به گفته استفن اینس از شرکت مدیریت دارایی SPI، بازارهای سهام تحت تأثیر توییت شب گذشته رئیس جمهور آمریکا صعود کردند و پیام ترامپ از شدت بدبینی در بازار کاست. ابهامات زیادی در بازار شامل تنش‌های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه و موضع سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا وجود دارد که باید از قیمت طلا پشتیبانی کند.

بازارهای سهام روز چهارشنبه پس از اینکه واشنگتن اعلام کرد مذاکرات تجاری با پکن را از سر خواهد گرفت و امیدواری سرمایه گذاران به کاهش نرخ‌های بهره توسط بانک مرکزی آمریکا، صعود کردند.

ترامپ روز گذشته اعلام کرد با همتای چینی خود صحبت کرده است و گروه‌های مذاکره کننده دو کشور مذاکرات تجاری را پس از یک وقفه طولانی از سر خواهند گرفت تا برای دیدار در نشست ماه جاری گروه ۲۰ در ژاپن آماده شوند.

بر اساس گزارش رویترز، تمامی چشم‌ها به بانک مرکزی آمریکا دوخته شده که قرار است بعدازظهر روز چهارشنبه با برگزاری کنفرانس مطبوعاتی جروم پاول، رئیس بانک مرکزی به نشست سیاست پولی خود خاتمه دهد.

انتظار می‌رود بانک مرکزی این بار در خصوص نرخ‌های بهره اقدامی نکند اما مقدمات کاهش نرخ‌های بهره در نشست آینده خود را هموار کند.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، در بازار غیررسمی امروز ۱۳۹۸/۰۳/۲۹، قیمت دلار برای فروش 13100 تومان گزارش شده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را 4200 تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 13000 تومان و 13100 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو برای فروش در بازار غیررسمی امروز 15000 تومان است. همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی 4701 تومان تعیین شد.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 149000 تومان و 15000 تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 20، قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و 450 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 640 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت سکه تمام طرح جدید با افزایش نسبی روبرو بوده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 426 هزار و 841 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 400 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 560 هزار تومان و یک میلیون و 20 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.