کد مطلب: ۳۹۵۹۸۵

قیمت ربع سکه به ۱۳۵۰۰۰۰ تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۶/۲

قیمت ربع سکه به 1350000 تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز 98/6/2

قیمت طلا و سکه امروز تحت تاثیر افزایش جهانی طلا و ثبات نسبی نرخ ارز تعیین شد که بر این اساس قیمت ربع سکه به یک میلیون و 350 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار جهانی طلا جمعه شب در حالی بسته شد که قیمت طلا پس از سقوط به کانال 1400 دلاری پس از اظهارات ترامپ درباره روابط تجاری آمریکا و چین با افزایش بیش از 20 دلاری مواجه شد و بهای جهانی فلز گرانبها به 1527 دلار در هر اونس رسید.

براساس گزارش فارس، از آنجایی‌که سرمایه گذاران سخنرانی جرمی پاول، رئیس فدرال رزرو را تمایل به سیاست‌های پولی ملایم معنا کردند و همچنین آخرین اظهارات ترامپ تنش‌های تجاری با چین را بدتر کرد، قیمت طلا در معاملات روز جمعه 2 درصد افزایش یافت.

براساس گزارش رویترز، باب هابرکورن، استراتژیست ارشد بازار گفت: حقیقت این است که پاول گفت فدرال رزرو اقدامی مناسب برای حفظ توسعه اقتصادی انجام خواهد داد که کاملا برای طلا افزایشی بود. دو ابزار اولیه سیاست‌های انقباضی و کاهش نرخ بهره است که هر دو سبب می‌شود طلا افزایش یابد.

پاول گفت: اقتصاد آمریکا در جایگاه مطلوب است و فدرال رزرو اقدام مناسبی انجام خواهد داد تا توسعه اقتصادی کنونی را در مسیر خود نگاه دارد.

با این حال، وی فهرستی از ریسک‌های اقتصادی و ژئوپلتیکی که فدرال رزرو رصد می‌کند، ارائه داد و خاطرنشان کرد که با جنگ تجاری ارتباط دارد.

طلا نزدیک به 8 درصد در ماه جاری و حدود 19 درصد از ابتدای سال افزایش قیمت داشته و چهارمین هفته افزایشی را ثبت کرده است.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، در بازار غیررسمی امروز ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ قیمت دلار تا ساعت 17، 11,597 تومان اعلام شده و بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 11500 تومان و 11600 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو 13,050 تومان تعیین شده و بانک مرکزی قیمت یورو را 4686 تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 12950 تومان و 13050 تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 18، قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و 70 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 155 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه تمام با کاهش همراه بوده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 417 هزار و 838 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 150 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 350 هزار تومان و 930 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.