کد مطلب: ۷۵۸۰۵۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ / سکه دوباره افزایشی شد

قیمت طلا و سکه امروز 17 بهمن 1401 / سکه دوباره افزایشی شد

قیمت طلا و سکه امروز در مسیری افزایش قرار دارد؛ این در حالی است که این فلزات ارزشمند روز گذشته نوساناتی کاهشی را پشت سر گذاشته بودند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا و سکه که روز گذشته روندی کاهشی را در پیش گرفته بودند، امروز مجددا در مسیر افزایشی قرار گرفته‌اند. قیمت طلا در لحظه تنظیم این گزارش دو میلیون و 96 هزار و 500 تومان در هر گرم ثبت شده است.

قیمت طلا و سکه امروز 17 بهمن 1401

قیمت سکه امامی

قیمت سکه امروز مسیری صعودی را طی می‌کند و در لحظه تنظیم این گزارش 24 میلیون و 101 هزار تومان قیمت خورده است. این فلز ارزشمند بر روی 24 میلیون و 97 هزار تومان بازگشایی شده و حالا چهار میلیون و 400 هزار تومان حباب دارد.

قیمت سکه بهار آزادی

قیمت سکه بهار آزادی در حال حاضر 22 میلیون و 601 هزار تومان است. قیمت این سکه طرح قدیم همانند سکه امامی روندی رو به بالا را تجربه می‌کند و حباب آن دو میلیون و 828 هزار تومان برآورد می‌شود.

قیمت نیم سکه

قیمت نیم سکه امروز نسبت به آخرین نرخ ثبت شده در روز گذشته تغییری نداشته و اکنون 14 میلیون و 150 هزار تومان ثبت شده است. حباب نیم‌سکه در حال حاضر چهار میلیون و 261 هزار تومان برآورد می‌شود.

قیمت ربع سکه

قیمت ربع سکه در این لحظه 9 میلیون و 200 هزار تومان قیمت دارد و نسبت به روز گذشته نوسانی را تجربه نکرده است. این نوع سکه کوچک اکنون چهار میلیون و 255 هزار تومان ثبت شده است.

قیمت سکه گرمی

قیمت سکه گرمی امروز چهار میلیون و 900 هزار تومان تعیین شده نسبت به روز گذشته 100 هزار تومان کاهش قیمت داشته است. سکه گرمی در حال حاضر دو میلیون و 462 هزار تومان حباب دارد.

قیمت طلا و سکه همان‌طور که گفته شد روز گذشته شاهد مسیری کاهشی بود، اما امروز با افزایش نسبی قیمت دلار دوباره به کانال بالاتر بازگشته است.

البته از سویی دیگر قیمت انس جهانی طلا نیز امروز در کانال 1800 دلاری پیشروی داشته و این را می‌توان عاملی دیگر برای افزایش قیمت طلا و سکه دانست.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار ارز و طلا بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.