خبر مهم:

کد مطلب: ۷۹۸۴۶۵

تجارت نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ / آغاز به کار بازار فلز زرد با روند کاهشی

قیمت طلا و سکه امروز 27 فروردین 1402 / آغاز به کار بازار فلز زرد با روند کاهشی

در دومین روز از آخرین هفته فروردین، قیمت طلا و سکه با روند نزولی همراه شد. سکه در مرز ۳۰ و ۳۱ میلیون تومان نوسان دارد. این کاهش قیمت در بازار فلز زرد متعاقب اُفت محدود قیمت دلار رخ داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا و سکه امروز نیز مانند روز گذشته کاهش داشت. امروز ۲۷ فروردین قیمت سکه امامی با کاهش قیمت آغاز به کار کرد. در لحظه تنظیم این گزارش قیمت طلا نیز با کاهش قیمت سکه همراه شده است.

جدول قیمت سکه 27 فروردین 1402

امروز سکه امامی در کانال 31 میلیون تومان باز شد و در حال حاضر با کاهش بیش از ۱۰۰ هزار تومانی قیمت، به کانال ۳۰ میلیون تومانی برگشت. در لحظه تنظیم این گزارش هر گرم طلای ۱۸ عیار برخلاف قیمت سکه با افزایش محدود هزار و ۶۰۰ تومانی و با دو میلیون و ۵۱۰ هزار تومان در حال معامله است. طلای دست دوم اما کاهش دارد و با قیمت دو میلیون و ۴۷۷ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

به اعتقاد تحلیلگران بازار این تاثیر مستقیم قیمت دلار است که قیمت طلا و سکه را در مسیر نزولی قرار داده است. هر چند هفته گذشته دلار روند نسبتا باثباتی داشت و در دو پله ابتدایی کانال پنجم نوسان داشت، اما قیمت در بازار فلز زرد بدون توجه به محدوده دو هزار دلاری انس جهانی طلا در مسیر کاهشی قرار گرفت.

گفتنی است بازارهای جهانی در تعطیلی پایان هفته به سر می‌برند و انس جهانی طلا فعلا با قیمت ثابت ۲.۰۰۴.۲۶ دلار معامله می‌شود.

قیمت طلا و انواع سکه در بازار

در لحظه نگارش این گزارش قیمت سکه امامی در کانال ۳۰ و ۳۱ میلیون تومانی نوسان دارد . این قطعه از سکه حبابی حدود هفت میلیون و ۱۲۶ هزار تومان دارد. سکه بهار آزادی نیز با قیمت ۲۸ میلیون و ۷۸۲ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. در حال حاضر این قطعه از سکه بیشترین کاهش قیمت را در خانواده سکه‌ها دارد. امروز حباب این قطعه با کاهش قیمت همراه شده و در پله‌های پایانی کانال سه میلیون تومانی نوسان دارد. حباب سکه بهار سه میلیون و ۹۰۹ هزار تومان است.

در لحظه نگارش این گزارش قیمت نیم و ربع سکه هر کدام ۱۰۰ هزار تومان ارزان شد. نیم سکه با قیمت ۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ربع سکه با قیمت ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مبادله می‌شود. قیمت سکه گرمی نیز به 6 میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید. همچنین حباب ربع سکه پنج میلیون و ۵۸۶ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز به سه میلیون و ۷۴۰ هزار تومان رسید.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار ارز و طلا بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سکه راکه پایین نگه داشتندپس خودروراهم بیارن پایین