کد مطلب: ۵۱۰۴۷۱

قیمت‌های بازار طلا و سکه در آخرین روز هفته / قیمت دلار و یورو امروز ۹۹/۱۱/۹

قیمت‌های بازار طلا و سکه در آخرین روز هفته / قیمت دلار و یورو امروز ۹۹/۱۱/۹

قیمت طلا و سکه امروز، بر خلاف رشد بهای طلای جهانی و رشد نرخ ارز، افزایش یافت که بر این اساس قیمت سکه تمام طرح جدید به ده میلیون و ۶۱۴ هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت جهانی طلا در حالی در معاملات امروز، پنجشنبه، افت کرد که با تلاطم شدید بازارهای سهام سرمایه‌گذاران به دلار به عنوان سرمایه امن رو آوردند.

به گزارش مهر، با تقویت ۰.۲ درصدی شاخص دلار قیمت طلا برای دارندگان ارزهای غیر دلاری گران‌تر تمام شد و با افت تقاضای آن قیمت پایین آمد.

قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بورس لندن، اسپات‌گلد، تا ساعت ۷:۱۶ به وقت تهران، ۰.۳۸ درصد افت کرد و به ۱٫۸۳۶.۹۰ دلار رسید.

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا ۰.۵۶ درصد افت کرد و به ۱٫۸۳۴.۵۰ دلار رسید.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد امروز ‌پنج‌شنبه ۹ بهمن ساعت ۱۹، با ۲۰۲ تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۲۳،۲۱۱ تومان‌ معامله شد.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز پنج‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۳ هزار و ۲۱۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۱ هزار و ۹۲۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز پنج‌شنبه ۹ بهمن ساعت ۱۹، با ۲۹۲ تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۲۸،۱۰۱ تومان معامله شد.

همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۶۸۵ تومان تعیین شد.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان‌ اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۶ هزار و ۸۱۰ تومان است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت ۱۹، قیمت سکه تمام طرح قدیم ده میلیون و ۵۹۸ تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ده میلیون و ۶۱۴ هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و ۷۳ هزار و ۱۰۰ تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، ۵ میلیون و ۹۵۰ تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب ۳ میلیون و ۹۵۰ تومان و دو میلیون و ۳۰۲ هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    عالی

  • ناشناس

    سلام
    بمنظور دقیقتر شدن اطلاعات ارائه شده،
    ذیل هرعنوان خبری،مستقیما به همان بپردازید؟
    اینکه ذیل یک عنوان(درهرمقوله)مطالب متفرقه
    بسیاری ذکر میشود تا به اصل خبر برسدخواننده
    را از پیگیری منصرف میکند. متشکرم