کد مطلب: ۵۱۹۰۴۷

قیمت‌های بازار طلا و سکه در آخرین روز هفته / قیمت دلار و یورو امروز ۹۹/۱۲/۱۴

قیمت‌های بازار طلا و سکه در آخرین روز هفته / قیمت دلار و یورو امروز ۹۹/۱۲/۱۴

قیمت طلا و سکه امروز، با پیروی از افت بهای طلای جهانی و افت نرخ ارز، کاهش یافت که بر این اساس قیمت سکه تمام طرح جدید به ده میلیون و ۸۰۸ هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، پنجشنبه، تحت تاثیر تقویت دلار به علت رشد سود اوراق قرضه آمریکا، افت کرد و به پایین‌ترین سطح ۹ ماهه رسید.

به گزارش مهر، سود اوراق قرضه آمریکا تحت تأثیر امید به تصویب بسته مالی جدید آمریکا و ایجاد تورم در آینده رشد کرد و از ۱.۴۰ درصد به ۱.۴۹ درصد رسید.

قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بورس لندن، اسپات‌گلد، در ادامه افت دیشب خود ۰.۱ درصد دیگر پایین آمد به ۱٫۷۰۹.۵۵ دلار رسید. این شاخص در ابتدای معاملات تا ۱٫۷۰۱.۴۰ دلار هم پایین آمده بود که این پایین‌ترین سطح از ۹ ژوئن تا کنون است.

تا ساعت ۷:۲۳ به وقت تهران، قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا هم ۰.۴۸ درصد افت کرد و به ۱٫۷۰۷.۶۰ دلار پایین آمد.

بالا بودن سود اوراق قرضه باعث می‌شود نگه داشتن طلا به صرفه نباشد.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد امروز پنج‌‌شنبه ۱۴ اسفند ساعت ۱۹، با ۷ تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۲۴،۶۶۱ تومان‌ معامله شد.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز پنج‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۴ هزار و ۶۵۹ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۴ هزار و ۱۷۱ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز پنج‌‌شنبه ۱۴ اسفند ساعت ۱۹، با ۸ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۲۹،۷۹۶ تومان معامله شد.

همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۶۸۵ تومان تعیین شد.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۲۹ هزار و ۷۴۳ تومان‌ اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۹ هزار و ۱۵۴ تومان است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت ۱۹، قیمت سکه تمام طرح قدیم ده میلیون و ۴۹۸ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ده میلیون و ۸۰۸ هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و ۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب ۳ میلیون و ۹۰۰ تومان و دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    قیمت سکه پایین بیاد مهریه بده ها سختشونه به فکرمهریه بده ها باشید نیم سکه کنید مهریه را پدرمون دراومد

    • نا امید از سیستم

      سکه باعث دردسر برای جوانهاس لطفا مهریه با سکه حذف شود و زندگیها بر اساس سکه پایه گذاری نشود دادگاه ها به نفع خانمها رای میدهند اخر ماهی ی سکه بری زنی که از روز اول مهرشو با هر دعوا به رخ شوهر میکشه رواست مرد بیچاره چه گناهی کرده که با این زن ازدواج کرده چون انتخاب اشتباه کرده باید تا اخر عمر زن زجر بکشد لطفا بداد مردا برسید