کد مطلب: ۴۸۰۰۰۳

قیمت‌های امروز در بازار طلا و سکه / قیمت دلار و یورو امروز ۹۹/۷/۶

قیمت‌های امروز در بازار طلا و سکه / قیمت دلار و یورو امروز ۹۹/7/6

قیمت طلا و سکه امروز، بر خلاف ثبات بهای طلای جهانی، افزایش یافت که بر این اساس قیمت سکه طرح جدید به سیزده میلیون و ۳۰۹ هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا امروز با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی تغییری نداشت و در رقم 1862 دلار در هر اونس ثابت ماند.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد امروز یکشنبه 6 مهر ساعت 18، با ۱۹۸ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۲۸،۷۰۴ تومان‌ معامله شد.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز ‌یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۸ و ۷۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز یکشنبه 6 مهر ساعت 18، با ۹۶ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۳۳،۳۹۸ تومان معامله شد.

همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۶۸۵ تومان تعیین شد.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۳۳ هزار و ۴۰۰ تومان‌ اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۳۳ هزار و ۳۰۰ تومان است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 18، قیمت سکه تمام طرح قدیم دوازده میلیون و ۷۳۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید سیزده میلیون و ۳۰۹ هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و ۲۵۶ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چه بگویم

  • مجید

    ریزش بورس = دلار ۳۰ هزار تومنی

    • ?

      رکورد رو زدیم دیگه تمومش کنین

  • ناشناس

    وای