کد مطلب: ۴۹۵۰۹۷

امروز در بازار طلا و سکه چه گذشت؟ / قیمت دلار و یورو امروز ۹۹/۹/۹

امروز در بازار طلا و سکه چه گذشت؟ / قیمت دلار و یورو امروز ۹۹/9/9

قیمت طلا و سکه امروز، بر خلاف ثبات بهای طلای جهانی و افت نرخ ارز، افزایش یافت که بر این اساس قیمت سکه تمام طرح جدید به ده میلیون و 998 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا امروز با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی تغییری نداشت و در رقم 1787 دلار در هر اونس ثابت ماند.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد امروز ‌یکشنبه 9 آذر ساعت 19، با 202 تومان کاهش نسبت به روز گذشته 24،551 تومان‌ معامله شد.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز ‌یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم 24 هزار و 550 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 23 هزار و 350 تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز ‌یکشنبه 9 آذر ساعت 19، با 8 تومان کاهش نسبت به روز گذشته 29،351 تومان معامله شد.

همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۶۸۵ تومان تعیین شد.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، 29 هزار و 350 تومان‌ اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 28 هزار و 150 تومان است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 19، قیمت سکه تمام طرح قدیم ده میلیون و 500 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ده میلیون و 998 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و 53 هزار و 200 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 5 میلیون و 750 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب 3 میلیون و 850 هزار تومان و دو میلیون و 250 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سامان

    بازار طلا، مخصوصا بازار طلا تهران، دو هفته تعطیل است و اصلا خرید و فروش طلا صورت نمیگیره. و این کاهش قیمت طلا در این چند روز، تخمینی و صرفا بر اساس کاهش نرخ دلار اعلام می شود. بعد از بازگشایی بازار طلا، عرضه و تقاضا به روال سابق بر میگرده و قطعا قیمتها بالا میره. طلا یک فلز ارزشمند است و ارزش اون ذاتی است و اگر روند قیمت طلا را از سالها پیش تاکنون بررسی کنید متوجه میشوید که همیشه قیمت طلا بالاتر از نرخ تورم حرکت میکنه.

    • ناشناس

      انقدر جو گرون شدن ندید تعطیلم نبود ریزش میکرد چون زیادی بالا رفته بود، تو تعطیلات عیدو بعد عید چطور میرفت بالا

  • محسن

    دلار دو زار می رفت بالا اجناس چندین برابر میشد حالا که دلار میاد پایین چرااااا اجناس نمیاد پایین حرومـخورا محتکرا الهی کرونا بگیرید سقت شید

  • ناشناس

    انشالله اینقد بیاد قیمتش پایین که همونایی که حمله کردن خریدن و بازار متلاطم کردن ضرر حسابی بکنن و یاد بگیرن تا یه چیزی گرون میشه مثل…. حمله ور نشن

  • حسین احمدی نژاد

    من متاسفم که بگویم هرچه دلار بالا و پائین شود نه قیمتهای کالاهای پائین میاید نه وضع مردم درست میشود وضع اقتصادی مملکت از بیخ خرابه مسئولان بایستی در یک روز تصمیم بگیرند و با یک گروه ضربتی
    دلار را بقیمت 3هزار پانصدتومان بر گردانند و برای کالاهای مصرفی قیمت گذاری نمایند وبدون اینکه فکر کنند به چه کسانی لطمه میخورد.
    خواهید دید که در یک هفته همه چیز کانال خود را پیدا کرده و اقتصاد ایران روز بروز بسلامتی بر میگردد