کد مطلب: ۵۲۷۹۸۲

قیمت‌های امروز در بازار طلا و سکه / قیمت دلار و یورو امروز ۱۴۰۰/۱/۲۲

قیمت‌های امروز در بازار طلا و سکه / قیمت دلار و یورو امروز ۱۴۰۰/۱/۲۲

قیمت طلا و سکه امروز، بر خلاف ثبات بهای طلای جهانی و نوسان نرخ ارز، کاهش یافت که بر این اساس قیمت سکه تمام طرح جدید به ده میلیون و ۴۱۴ هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا در معاملات امروز بازارهای جهانی در رقم ۱۷۴۳ دلار ثابت ماند.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد امروز ‌یکشنبه ۲۲ فروردین ساعت ۱۹، با ۱۰۴ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۲۴,۲۹۲ تومان‌ معامله شد.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۴ هزار و ۲۸۸ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۳ هزار و ۸۰۷ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز یکشنبه ۲۲ فروردین ساعت ۱۹، بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۲۸،۳۷۵ تومان معامله شد.

همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۶۸۵ تومان تعیین شد.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۲۸ هزار و ۳۸۱ تومان‌ اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۷ هزار و ۸۱۹ تومان است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت ۱۹، قیمت سکه تمام طرح قدیم ده میلیون و ۱۹۸ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ده میلیون و ۴۱۴ هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و ۳۴ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.