کد مطلب: ۴۵۰۷۰۵

نایب رئیس اتاق اصناف تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

هنوز قیمت لاستیک گران نشده است

هنوز قیمت لاستیک گران نشده است

نایب رئیس اتاق اصناف تهران می‌گوید: قیمت لاستیک افزایش نیافته است و شرکت‌ها تولیداتشان را به مردم عرضه می‌کنند. آنچه قابل مشاهده است، بازار در حوزه لاستیک از آرامش خاصی برخوردار است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، هنوز تقاضا از سوی مردم برای خرید لاستیک داغ است. چندی پیش بود که مردم برای خرید لاستیک به بورس لاستیک فروش‌های تهران مراجعه کرده بودند و صف برای خرید لاستیک در بازار افزایش یافت، این در حالی بود که فعالان بازار در صنف لاستیک به دلیل بالا رفتن قیمت لاستیک و عدم واردات این کالا لاستیک را به متقاضیان نمی‌فروختند. حال دوباره پاسخگو نبودن واحدهای تولیدی لاستیک باعث شده برخی از کاربران تجارت‌نیوز از عدم تحویل لاستیک از سوی شرکت‌های تولیدی لاستیک گله‌مند باشند.

متقاضیان لاستیک از بازار چه می‌گویند؟

یکی از کاربران در این رابطه برای تجارت‌نیوز نوشته است: «متوجه شدیم که کویرتایر، لاستیک دولتی با قیمت مناسب میفروشه، تو این شرایط بد اقتصادی گفتم دمشون گرم که هوای مردمو دارن،همه کارای ثبت نام رو انجام دادیم. مدارک تایید شد اما چند روزه که تو این ماه رمضون اول صبح با این همه کار و مشغله چند ساعت صرف می‌کنیم اما موفق به خرید حتی یه حلقه هم نمی‌شیم،حالا ما با این همه امکانات نمی‌تونیم اون بیچاره‌ای که توی مناطق محروم بخواد بخره چی؟»

در عین حال یکی دیگر از کاربران تجارت‌نیوز در این باره عنوان کرده است: «چند روز است که تو سایت کویر تایر ثبت نام کردم تا تایر بخرم، چند روز بخاطر بروزرسانی فروش نداشت. الان که سایت باز شده از ساعت ۹ صبح اصلا وارد سایت نمیشه، وقتی هم که وارد میشه دیگه لاستیکی نمونده، خیلی اوضاعشون خرابه، کاش یه مصاحبه بکنید دلیلش چیه، چرا مردم رو اذیت میکنن؟»

ضامن تولید شرکت‌ها نیستیم!

چالش متقاضیان را از نایب رئیس اتاق اصناف تهران پیگیر شدیم. خسرو ابراهیم‌نیا در پاسخ به این پرسش که چرا همچنان بازار با کمبود لاستیک رو به رو است؟ به تجارت‌نیوز می‌گوید: قیمت لاستیک افزایش نیافته است و شرکت‌ها تولیداتشان را به مردم عرضه می‌کنند. توصیه ما این است که متقاضیان، لاستیک را با فاکتور از نمایندگی‌های مورد نظر خریداری کنند. چنانچه مردم از قیمت لاستیک ناراضی هستند این موضوع را با شماره ۱۲۴ گزارش دهند.

نایب رئیس اتاق اصناف تهران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چرا شرکت‌های تولیدی پاسخگوی نیاز مردم نیستند؟ اظهار کرد: ما ضامن تولید شرکت‌ها نیستیم. آنچه قابل مشاهده است، بازار در حوزه لاستیک از آرامش خاصی برخوردار است. هنوز قیمت لاستیک گران نشده و چنانچه واحد صنفی گران فروشی کرده باشند با آنها برخورد خواهیم کرد. به همه خریداران توصیه می‌کنیم که هنگام خرید لاستیک فاکتور رسمی را حتما از واحدهای صنفی اخذ کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    لاستیک قبل از خودرو گرون شد کسانی که دوسال پیش و پارسال لاستیک خریدند در جریان هستند.