کد مطلب: ۶۵۹۲۶۱

قیمت لیر امروز ۴ خرداد ۱۴۰۱/ اعلام آمادگی ایران برای افزایش همکاری با ترکیه

قیمت لیر امروز ۴ خرداد ۱۴۰۱/ اعلام آمادگی ایران برای افزایش همکاری با ترکیه

لیر ترکیه در میانه امروز با قیمت هزار و ۵۸۵ تومان معامله می‌شود و نسبت به روز گذشته ۲۸۳ تومان کاهش یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اعلام شبکه اطلاع‌رسانی ارز، طلا و سکه ، لیر ترکیه در میانه امروز با قیمت هزار و ۵۸۵ تومان معامله می‌شود.

در طی معاملات امروز، بیشترین قیمت ثبت شده برای لیر ترکیه ۱۵۸۵ تومان و کمترین قیمت ۱۵۸۵ تومان است.

اعلام آمادگی ایران برای افزایش همکاری‌ با ترکیه

به نقل از برنا ، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه کشورمان در دیدار با فاروق کایماکچی معاون وزیر امور خارجه ترکیه، بر اهمیت تقویت بیش از پیش روابط دوجانبه و همکاری‌های منطقه‌ای دو کشور تاکید کرد.

فاروق کایماکچی معاون وزیر امور خارجه ترکیه در حاشیه اجلاس معاونین وزرای سازمان همکاری اقتصادی اکو با مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه دیدار و در خصوص گسترش روابط دوجانبه و همکاریهای چندجانبه مذاکره و تبادل نظر کرد.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در این دیدار با اشاره رشد قابل توجه حجم روابط تجاری و اقتصادی ایران و ترکیه در سال ۱۴۰۰، بر اهمیت تقویت بیش از پیش روابط دوجانبه و همکاری های منطقه ای دو کشور تاکید و آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای افزایش همکاری‌ها در حوزه های بانکی، تجارت، حمل و نقل، ترانزیت، انرژی، بهداشت و فناوری های نوین و دانش بنیان با ترکیه را اعلام داشت.

معاون وزیر امور خارجه ترکیه نیز با تاکید بر اهمیت روابط دو کشور در زمینه های مختلف، مراتب آمادگی ترکیه برای توسعه روابط با ایران و افزایش همکاری‌ها در چارچوب سازمان های منطقه ای و چندجانبه از قبیل سازمان اکو را اعلام داشت.

در این دیدار طرفین با اشاره به تغییرات آب و هوایی و خشکسالی، بر ضرورت همکاری کشورهای منطقه برای حفاظت از محیط زیست و مدیریت منابع مشترک آبی تاکید کردند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اب وهوای ترکیه پاکیزه وهمه چی عالیست وهرقدم ان پرازایرانیها مهاجر میباشد

  • ناشناس

    بهترین اب هوا دارد ترکیه