خبر مهم:

کد مطلب: ۷۵۵۶۹۵

قیمت محصولات طرح پیش فروش ایران خودرو در بازار

قیمت محصولات طرح پیش فروش ایران خودرو در بازار

در طرح بزرگ پیش فروش ایران خودرو به مناسبت دهه فجر چهار خودرو وانت آریسان دوگانه‌سوز، رانا پلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU7 را عرضه کرد. اما این خودروها در بازار آزاد با چه قیمتی خرید و فروش می‌شوند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، طرح پیش فروش ایران خودرو از تاریخ 13 بهمن‌ ماه 1401 آغاز می‌شود و تا 22 بهمن ادامه دارد. در این طرح، چهار خودرو وانت آریسان دوگانه‌سوز، رانا پلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU7 با موعد تحویل چهارماهه عرضه شده‌اند. تا این لحظه ایران خودرو قیمت مصوب این خودروها را اعلام نکرده است. اما در صورت تصویب افزایش قیمت خودرو درب کارخانه، همچنان فاصله قیمت آن‌ها با بازار قابل توجه خواهد بود.

حال باید پرسید که خودروهای عرضه‌شده در طرح پیش فروش ایران خودرو در بازار آزاد با چه قیمتی خرید و فروش می‌شوند؟

در حال حاضر وانت آریسان دوگانه‌سوز در بازار آزاد با قیمت حدود 320 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. همچنین خودرو رانا پلاس در بازار امروز با قیمت 450 میلیون تومان عرضه شد.

سمند سورن پلاس نیز در بازار پرنوسان امروز به قیمت 503 میلیون تومان رسید. پژو پارس XUV امروز با کاهش قیمت جزئی همراه و در بازه قیمتی 477 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

شرایط ثبت‌نام پیش‌فروش ایران خودرو چیست؟

حال این پرسش مطرح می‌شود که ثبت‌نام در این پیش‌فروش چه شرایطی دارد؟

متقاضیان طرح پیش فروش ایران خودرو در ابتدا باید نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک‌های عامل که معرفی خواهد شد اقدام و به میزان مبلغی که در بخشنامه تعیین شده است، موجودی حساب وکالتی خود را تکمیل کنند.

در این میان باید به این نکته اشاره کرد که افتتاح حساب وکالتی صرفا مختص به متقاضیان عادی بوده و شامل متقاضیان قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های فرسوده در این طرح پیش فروش ایران خودرو نیست.

با توجه به اطلاعیه این شرکت خودروسازی، متقاضیانی که قصد شرکت در طرح فروش بعدی ایران‌خودرو را دارند، باید پیش از ثبت‌نام تمام یا بخشی از مبلغ خودرو را در حساب خود داشته و در حساب وکالتی خود سپرده‌گذاری کرده باشند. این مبلغ در طول مدت ثبت‌نام و قرعه‌کشی در حساب وکالتی افراد مسدود می‌شود و پس از اتمام فرآیند قرعه‌کشی وجه بلوکه‌شده افرادی که پذیرفته نشده‌اند، آزاد خواهد شد.

مشتریان ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی می توانند حداکثر تا ۲۲ بهمن ماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای ثبت نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند.

برای مطالعه بیشتر، خبر زمان طرح پیش فروش ایران خودرو مشخص شد را در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این شرط مسخره رو بردارین بابا
    چقد ظلم میکنین به ما مردم عادی
    خدا ازتون نگذره

    • ناشناس

      این شرطم بردارن کسی ک پول نداره چطوربعد قرعه کشی میخواد صاحب ماشین بشه !!!!بس همینا که پول ندارن بعد قرعه حواله ماشینو میفروشن سودش میره توجیب دلال 😒😒

    • ناشناس

      دارن تو قرعه کشی رانت بازی میکنن چقدر ساده هستیم ملت من درجریانم چکار میکنن الان طرف هست قبل از قرعه کشی ۱۰۰ میلیون زیر قیمت بازار ازاد پول ماشین میگیره و موعود ۳ ماهه ماشین تحویل میده دوستانم گرفتن با قرار داد رسمی و ضامنت سفته میده بهت حالا شما و من نشستم که تو قرعه کشی اسمم در بیاد

  • ناشناس

    باسلام لطفا پیگیری کنید که چرا خودروهای دیگه مثل دناپلاس یا تارا رو نمیزارین یه خودروی با کیفیت رو بزارین طرح جوانی فقط همین هارو میزارن

  • محمد

    داشتن گواهینامه الزامیست؟؟؟؟؟

    • ناشناس

      بله

  • محمد

    داشتن گواهینامه الزامیست؟؟؟؟؟

    • ناشناس

      بله

  • ناشناس

    انشاعلاه امریکا ایرانخور هم تحریم کنه دل ما خونک شه همش سر کاریه

    • ناشناس

      انشاالله

  • پشم

    انشاعلاه امریکا ایرانخور هم تحریم کنه دل ما خونک شه همش سر کاریه

  • علی

    این شرایطه فروس که همش به زرره خریداره

  • ناشناس

    سلام آخه یه نفر که یه ماشین دسته دوباره بفروشه تواین بازارچه ثانیه ماشین میره بالا اگه برنده نشد همونم از دستش رفته ای طرح به نفع پولدارا میشه نکنید ظلم خدارو خوش نمیاد

  • ناشناس

    متاسفم این دولتی که پولدارها رو روز به روز پول دار تر میکند وفقرا رو فقیردتر

    • مشهدی عمه قزی

      کاربر ناشناس با سلام به همگی چی چی را پولدارها را پولدارتر میکند. قرعه کشی است تعداد خودرو کم است و متقاضی زیاد!!! حال آگه یک بنده خدایی شانس بیاره و اساس برنده باشه حق کسی را خورده. من ۱۳۶۴/11/1 گواهینامه پایه یکم گرفته ام چند سالی در گرما و سرما با اتوبوس کار میگردم از زمانی ثبتنام شده دریغ از دوچرخه ای!!! اما آیند مرتبه لا فال حافظ کوفتم حزب ساده. البته بگم گواهینامه را پنجم مرتبه تعویض کردم اما قبول نمببیشم جوکار کنید به کی بگم بجز صبر مگر چاره ای دارم پیکانی دارم متولد سال ۱۳۵و۶۱ است ولی ذعایت نمیشه

  • ناشناس

    متاسفم این دولتی که پولدارها رو روز به روز پول دار تر میکند وفقرا رو فقیردتر ..این طرح برای پول دار هاست نه مردم عادی