کد مطلب: ۵۸۶۵۲۰

مناطق ارزان قیمت تهران برای اجاره‌نشینی کدامند؟ / افسریه و سبلان ماهی ۸ میلیون تومان

مناطق ارزان قیمت تهران برای اجاره‌نشینی کدامند؟ / افسریه و سبلان ماهی ۸ میلیون تومان

بر اساس قیمت مسکن در تهران، فهرستی از متوسط اجاره ماهانه آپارتمان در برخی از مناطق ارزان قیمت تهران به دست آمده است. کدام مناطق برای اجاره‌نشینی هزینه کم‌تری نیاز دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، با توجه به اگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار و قیمت مسکن در تهران، لیستی از متوسط اجاره ماهانه در برخی از مناطق ارزان تهران به دست آمده است.

بنا بر اطلاعات موجود در جدول زیر متوسط اجاره در شهر جدید پرند ۲٫۳ میلیون تومان ثبت شده است که در کنار قرچک و بومهن با اجاره حدود ۳٫۵ میلیون تومان از شهرهای ارزان قیمت اطراف تهران برای اجاره‌نشینی هستند.

شهرهای پردیس، شهریار، شهر قدس و رودهن شهرهای هستند که متوسط اجاره ماهانه برای یک آپارتمان ۸۰ متری در کانال چهار میلیون تومان ثبت شده است.

فلاح که یکی از محلات ارزان قیمت تهران برای اجاره‌نشینی و خرید خانه است با متوسط اجاره ماهانه ۶٫۸ میلیون تومان ثبت شده که با توجه به متوسط اجاره شهرهای اطراف تهران، اجاره در فلاح حدود دو میلیون تومان بیش‌تر است.

نواب که نسبت به هفته گذشته ۱۲ درصد کاهش قیمت را ثبت کرده است، با متوسط اجاره ماهانه ۶٫۹ میلیون تومان، محله بریانک ۷٫۹ میلیون تومان و محله جی با اجاره هشت میلیون تومان از دیگر مناطق ارزان تهران هستند.

در بین محلات و شهرهای جدول زیر، محلات افسریه با اجاره ۸٫۴ میلیون تومان و سبلان با اجاره ۸٫۷ میلیون تومان ماهانه برای یک آپارتمان ۸۰ متری از سایر مناطق با نرخ اجاره بالاتری ثبت شده‌اند.

در جدول زیر متوسط اجاره ماهانه آپارتمان در برخی از مناطق و محلات ارزان تهران را مشاهده می‌کنید.

45 page 0001 4

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.