کد مطلب: ۳۳۷۷۰۵

قیمت مسکن مهر در اطراف تهران چند؟ (جدول)

قیمت مسکن مهر در اطراف تهران چند؟ (جدول)

با دو برابر شدن قیمت مسکن، قیمت هر مترمربع خانه در تهران در آذر ماه امسال در آستانه 10 میلیون تومان قرار گرفت. در این شرایط قیمت خانه‌های مسکن مهر چقدر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز، با تورم بالای 90 درصدی بخش مسکن، میزان افزایش قیمت مسکن در آذر ماه سال جاری کم‌سابقه بوده است.

در همین حال تعداد معاملات آپارتمان‌های شهر تهران طی هشت‌ ماهه اخیر با روند به‌شدت کاهشی روبه‌رو بوده، به‌طوری که از حدود ۱۷ هزار فقره معامله در اردیبهشت‌ ماه سال جاری با کاهش ۶۵ درصدی به پنج هزار فقره در آذر ماه رسید.

مسکن مهر با چه قیمت‌هایی به فروش می‌‌رسد؟

در آگهی‌ فروش مسکن مهر خانه‌ای 76 متری واقع در مهرآباد، که در طبقه پنجم ساختمان ۲۰ واحدی قرار دارد و همچنین فاقد آسانسور و پارکینگ است با قیمت ۱۹۰ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

آگهی دیگری مربوط به خانه‌ای ۷۵ متری در شهر جدید هشتگرد است که این خانه با امکانات داخلی از قبیل طبقه اول دارای دو خواب و هال کاملا نورگیر، کمد دیواری، انباری، پارکینگ اختصاصی، تراس، آسانسور، آشپزخانه با کابینت MDF، سیستم پکیج، آیفون تصویری، کف سرامیک و حفاظ درب ورودی است.

این آپارتمان همچنین دارای حدود ۷ متر حیاط خلوت اختصاصی است. آپارتمان در شهرک دیوار کشی شده و دارای نگهبان درب ورود و خروج است.

این آپارتمان دارای 25 میلیون تومان وام است که به گفته آگهی‌دهنده حدود هشت سال آن پرداخت شده و علاوه بر مبلغ نقدی مانده وام به خریدار منتقل می‌شود. با تمام امکانات فوق قیمت این ملک ۸۵ میلیون تومان است.

مسکن مهر 78 متری دیگری در گیلاوند که دارای دو اتاق خواب، پکیج گرمایی، بالکن و کابینت ام دی اف است، ۱۳۵ میلیون تومان قیمت خورده است. این خانه همچنین وام با سود ۴ درصدی نیز دارد.

قیمت خانه مسکن مهر ۷۰ متری در ورامین نیز ۷۵ میلیون تومان قیمت خورده است. سند این خانه با وام 20 میلیون تومانی که 40 قسط آن پرداخت شده (ماهی 220)، آماده عنوان شده است. صاحب آگهی خانه را با پژوپارس یا پژو 206 صفر نیز معاوضه می‌کند.

خانه‌ای ۱۰۱ متری در پرند. فاز ۴ جنوبی. جنب پارک مشاهیر. ۱۳۵ میلیون تومان است. این خانه در طبقه سوم یک آپارتمان ۵ طبقه‌ای قرار دارد.

خانه‌ی دیگری در پردیس با ۸۷ متر بنا به قیمت ۱۷۵میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خانه در طبقه ۴، بلوک 68 قرار دارد.

قیمت آپارتمان 87متری با نزدیکی به مراکز خرید، طبقه 2، کابینت mdf، پکیج دو موتوره، دوخوابه، هود کنترلی، کف سرامیک، کولر آبی و حفاظ 125 میلیون تومان است.

قیمت امکانات متراژ
190میلیون تومان واقع در مهرآباد، طبقه پنجم ساختمان ۲۰ واحدی، فاقد آسانسور و پارکینگ. 76 متر
85 میلیون تومان واقع در هشتگرد، دو خواب و هال کاملا نورگیر، کمد دیواری، انباری، پارکینگ اختصاصی، تراس، آسانسور، آشپزخانه با کابینت MDF، سیستم پکیج، آیفون تصویری، کف سرامیک و حفاظ درب. 75 متر
135 میلیون تومان واقع در گیلاوند، دارای دو عدد اتاق خواب،

پکیج گرمایی، بالکن و کابینت ام‌دی‌اف.

78 متر
75 میلیون تومان سند آماده با وام 20 میلیون تومانی که 40

قسط آن پرداخت شده، معاوضه با

پژو پارس یا پژو 206 صفر.

70 متر
135 میلیون تومان در پرند. فاز ۴ جنوبی. جنب پارک مشاهیر.

طبقه سوم یک آپارتمان ۵ طبقه‌ای.

101 متر
175 میلیون تومان در پردیس، طبقه ۴ یک بلوک 68 87 متر
125میلیون تومان نزدیکی به مراکز خرید، طبقه 2، کابینت

mdf، پکیج دو موتوره، دوخوابه، هود

کنترلی، کف سرامیک، کولر آبی و حفاظ

87 متر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مامسکن مهرنمی خواهیم.به دردنمی خورد.گرم می کنندوسلیقه نداشتیند.

  • ستاره

    مسکن مهرنمی خواهیم .سلیقه نداشتیندوگرم می کنند.ماخودمان خانه می سازیم.