کد مطلب: ۵۵۵۶۵۱

متوسط نرخ اجاره مسکن در کرج / عظیمیه ماهی ۸ میلیون تومان

متوسط نرخ اجاره مسکن در کرج / عظیمیه ماهی ۸ میلیون تومان

بنا بر داده‌ها موجود و قیمت مسکن در کرج و حومه، لیستی از متوسط نرخ اجاره مسکن در برخی از مناطق کرج و حومه به دست آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، لیستی از متوسط نرخ اجاره ماهانه در برخی از مناطق استان البرز به دست آمده است که طبق آن شهر جدید هشتگرد با متوسط نرخ اجاره ۱٫۷ میلیون تومان و مناطق کوی مهر و عظیمیه با متوسط اجاره در محدوده هشت میلیون ارزان‌ترین و گران‌ترین مناطق برای اجاره‌نشینی در بین مناطق موجود در جدول زیر هستند.

منظریه، شاهین‌ویلا، کیانمهر، ساماندهی، فردیس، شهر جدید اندیشه و گلشهر مناطقی هستند که نرخ اجاره در این مناطق در کانال چهار میلیون تومان ثبت شده است.

متوسط نرخ اجاره در باغستان با قیمت ۵٫۴ میلیون تومان اعلام شد.

مناطق کوی زنبق، مهرشهر - فاز ۴، شهرک بنفشه، گوهردشت و کوی مهر مناطقی هستند که متوسط اجاره در این مناطق برای یک آپارتمان ۸۰ متری در کانال شش میلیون تومان ثبت شده است.

در بین مناطق موجود در جدول زیر، عظیمیه با نرخ اجاره ماهانه ۸٫۲ میلیون تومان، از مناطق گران قیمت کرج برای اجاره‌نشینی است.

در جدول زیر متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق کرج و حومه را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط اجاره یک متر مربع و همینطور میانگین اجاره کامل یک آپارتمان مسکونی ۸۰ متری دو تا پنج سال در شهر کرج و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)(قیمت‌های گزارش شده حاصل جمع اجاره بهای ماهانه و سه درصد مبلغ ودیعه است.)

2 page 001 12 scaled

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.