کد مطلب: ۵۴۹۶۶۰

جدیدترین قیمت انواع پژو پارس

جدیدترین قیمت انواع پژو پارس

قیمت پژو پارس سال در کارخانه با مبلغ یک میلیارد و ۴۰۲ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۷۱ ریال به فروش می‌رسد، قیمت این خودرو نیز در بازار ۲۲۸ میلیون تومان اعلام شده است. 

به گزارش تجارت‌نیوز ، پژو پارس یک فیس‌لیفت موفق از پژو ۴۰۵ است که در سال ۱۳۷۹ توسط ایران‌خودرو معرفی شد. این خودرو با ارائه ظاهری جذاب‌تر و امکاناتی بیشتر نسبت به پژو ۴۰۵، موفق شد به یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودروهای ایران تبدیل شود.

این خودرو همچنان روی خط تولید قرار دارد و تاکنون نسخه‌های مختلفی از آن به بازار عرضه شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به پژو پارس سال، پژو پارس LX و پژو پارس اتوماتیک اشاره کرد.

پژو پارس از ابتدای تاریخ فعالیت خود تاکنون با خودروهای مختلف کره‌ای، اروپایی و چینی به رقابت پرداخته و همواره یکه‌تاز آمار فروش بوده است.

در آخرین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو در خرداد ۱۴۰۰، خودروی پارس سال با مبلغ یک میلیارد و ۴۰۲ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۷۱ ریال به فروش می‌رسد. قیمت کارخانه پژو پارس اتوماتیک TU5 سال، نیز ۱۸۸ میلیون و ۱۷۸ هزار تومان اعلام شده است.

4

با وجود اینکه بازار خودرو در رکود به سر می‌برد اما قیمت پژو پارس اتوماتیک TU5 سال، امروز ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ سه میلیون تومان افزایش یافت و به ۳۳۸ میلیون تومان رسید. این در حالیست که دیروز ۱۷ خرداد ۱۴۰۰، این خودرو ۳۳۵ میلیون تومان قیمت خورد. قیمت پژو ساده سال نیز در بازار ۲۲۸ میلیون تومان اعلام شده است.

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ایرانی

    سلام قیمت پژو پارس ELX ایران خودرو چقدر است

    • ناشناس

      ۲۵۵میلیون بازار قیمت گذاری کرده

    • sobhan

      250 میلیون تومان

  • ناشناس

    جالب اینجاس که تمام رئیس رؤسای ایران خودرو یا سایپا همین خودروهایی که خودشون تولید میکنن رو قبول ندارند و سوار نمیشند و تمامشون هیوندای سوار هستن حالا اونوقت من و شما برای پیش خرید کردن یه ۲۰۶ تیپ ۲ ساده ۲۲۰ میلیون که میدیم هیچ باید یه مبلغی هم زیر میزی بدیم و کلی التماس کنیم که ۶ ماهه بهمون تحویل بدن …
    هر کسی هم جای اینا باشه بدتر از این به سرمون میاره …

  • علی برکت الله

    این سایتها فقط دارن قیمت بازار و کارخانه را مقایسه میکنند .. اگر عرضه دارند قیمت بازار را کنترل کنید چرا همش قیمت کارخانه را زیاد میکنند به مردم بدبخت چه ربطی داره که باید تاوان بدیم

  • ناشناس

    هرروزقیمت بالا می‌ره …کسی نیست که

  • ناشناس

    باید کی جلوی خودرو گرفته بشه