کد مطلب: ۶۵۵۲۱۷

قیمت گوشت ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱/ تولید روزانه مرغ به بیش از ۷ هزار تن رسید

قیمت گوشت ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱/ تولید روزانه مرغ به بیش از ۷ هزار تن رسید

قیمت انواع گوشت قرمز امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد؛ رئیس اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: تولید روزانه مرغ به بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ تن رسید و در شرایط کنونی میزان تولید از مصرف بالاتر است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت انواع گوشت قرمز در ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

قیمت‌ها به تومان است ( تحلیل بازار ) :

راسته با استخوان گوسفندی
۱۵۹,۰۰۰

ران کامل ممتاز گوسفندی
۱۷۲,۰۰۰

کف دست گوسفندی با ماهیچه
۱۵۸,۰۰۰

ران پاک کرده گوساله
۱۶۶,۰۰۰

سر دست پاک کرده گوساله
۱۶۵,۰۰۰

گردن گوسفندی
۱۳۳,۰۰۰

قلوگاه گوساله
۱۴۷,۰۰۰

گردن گوساله
۱۲۹,۰۰۰

قلم گوساله
۱۶,۰۰۰

سردست گوسفندی
۱۳۱,۰۰۰

ماهیچه گوساله
۱۶۳.۰۰۰

دمبالیچه گوسفندی
۸۹,۰۰۰

نیم شقه سر دست گوسفند
۱۲۸.۰۰۰

شقه لاشه گوسفندی
۱۲۹,۰۰۰

نیم شقه ران گوسفندی
۱۳۵,۰۰۰

تولید روزانه مرغ به بیش از ۷ هزار تن رسید

به نقل از بازار ، حبیب اسدالله‌نژاد رئیس اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: با توجه به ۱۳۳ میلیون جوجه‌ریزی که در فروردین ماه صورت گرفته است تولید روزانه مرغ در سطح کشور به بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ تن رسید.

وی افزود: اگر سرانه مصرف را ۳۲ در نظر بگیریم، حدود ۵۰۰-۴۰۰ تن مازاد تولید داریم.

رئیس اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی بیان کرد: عرضه مازاد بر مصرف مرغ در بازار موجب شده تا افزایش قیمت ناشی از اصلاح نظام یارانه و افزایش تقاضای کاذب در سطح بازار را شاهد باشیم.

اسدالله‌نژاد اظهار کرد: با توجه به آنکه نرخ مصوب هر کیلو مرغ در عمده فروشی‌ها ۵۵ هزار تومان و ۵۰۰ تومان و در خرده‌فروشی‌ها ۵۹ هزار تومان تعیین شده بود، ولی امروز در سطح عمده فروشی‌ها و در میدان بهمن تهران هر کیلوگرم گوشت مرغ با قیمت ۴۱-۴۰ هزار تومان و در خرده‌فروشی‌ها با قیمت ۵۵ هزار تومان به فروش رسید.

رئیس اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: شرکت پشتیبانی امور دام باید ورود کند و مرغ مازاد به قیمت مصوب را از بازار جمع‌آوری کند تا تولیدکنندگان دچار زیان نشوند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خبر شما دروغه برید فرهنگسرای بهمن تا نرخا را ببینید

  • ناشناس

    الان ما یک ماه مرغ نخریدیم نمی خریم تا قیمت به قبل برسه
    شیر گوشت قبلا نمی خریدیم تا چه برسه الان از خیلی ها خبر دارم .که نمی خرن دیگه کار تون تمام

  • ناشناس

    امروز گوشت گوساله تو قصابی کیلویی ۲۵۰ هزار تومان بود
    چرا همش دروغ میگید

  • ناشناس

    میگن نمیخریم ببینیم مازادکجامیره؟ خوب جمع میکنن وصادرمیکنن،هم پولشومیگیرن هم دوباره توبازارکم میشه وباقیمت بالاترفروش میره!

  • ناشناس

    این قیمت‌های گوشت رو ازکجا استعلام میگیرید؟
    لطفا اطلاع رسانی هاتون با منبع موثق باشه

  • ناشناس

    به گفته مسعولان و تولید کنندگان مرغداری ها کشور هر کیلو مرغ 17.100تومن خریداری میشه حساب کنید تا 55 هزارتومن این وسط دلال و رانت خوار دولتی و نه شخصی میخورن دولت و حاکمیتی که دست تو جیب ملتی کنه که مدام پشت این رژیم ایستاده کار رو به ساقط
    کردن این حکومت بلند خواهد شد این نظر من نیست این یک واقعیت و گواه تاریخی است

  • ناشناس

    ما که قدرت خرید ۱۰۰ گرم گوشت مرغ نداریم مزه گوشی یادم رفته با سویا سر میکنیم با تشکر

  • فرهاد

    شهرستان مهاباد هرکیلومرغ به 27000 هزارتومان کاهش پیدا کرده ولی مردم به اعتصاب سراسری پیوستند و باز نمیخرند تخمه مرغ هم شانه ای 45000 هزار تومان شده ولی نمیخریم تا کل ایران قیمت یکسان بشه و همه افراد ایرانی بتوانند بخرند

  • ناشناس

    سلام طرفای ما کیلوی گوشت مرغ زنده ۷۰ هزار تومان
    لطفا نظارت کنید
    استان س و ب شهرستان چابهار روستایی عورکی

  • ناشناس

    اگه بعضیا یه کم جلوی شکمشون رو می گرفتند، اوضاع درست میشد. چطور توی کشورهای دیگه، وقتی گرونی میشه، مردم همه پشت هم می ایستند و خرید نمی کنند و حتی توی تلویزیون نشون داد که بخاطر گرون شدن شیر، تمومی دامداران، شیرهاشون رو ریختند توی فاضلاب و آخر سر دولتشون مجبور شد قیمت رو به قبل برگردونه؟! چطور توی این کشور، نمیشه این کار رو کرد؟! فقط به خاطر شکم چرونی یه عده؟! توی تموم کشور های دنیا، قیمت نون رو بدون افزایش نگه می دارند و نظرشون این هست که نون تنها کالایی هست که تموم اقشار جامعه می تونند از اون استفاده کنند و نباید افزایش داشته باشه،اما توی این کشور، همه چیز باید برعکس مملکت های دیگه باشه؟! بخاطر اینکه مردم پشت هم نیستند! اگه خرید نمی کردند و کالاها روی دستشون می موند، مجبور میشدند تغییر اعمال کنند، برید توی فروشگاه ها ببینید چه خبره! اون از مرغ و گوشت و ماهی،.. اون از روغن‌، اون از شوینده جات!!! چه خبره؟! فکر کردند مردم شب و روز دارند با دزدی می گذروند که این قدر افزایش قیمت دادند؟! تا وقتی که اونا هر قیمتی می دن و مردم می خرند، نظرشون این خواهد بود که قدرت خرید مردم بالاست و درآمدهای پنهانی دارند. دیگه حالا پشت هم باشیم!