کد مطلب: ۵۹۱۵۸۷

جزئیاتی از گلکسی S۲۲ سامسونگ / قیمت گوشی موبایل در بازار امروز پنجم آبان

جزئیاتی از گلکسی S22 سامسونگ / قیمت گوشی موبایل در بازار امروز پنجم آبان

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید. گلکسی S22 و S22 پلاس احتمالا با نمایشگر و پنل پشتی تخت از راه می‌رسند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

گلکسی S22 و S22 پلاس احتمالا با نمایشگر و پنل پشتی تخت از راه می‌رسند

تا به امروز چندین رندر از گوشی‌های سری گلکسی S22 منتشر شده، با این حال همچنان باید ماه‌ها تا معرفی این محصولات منتظر بمانیم. حالا یکی از منابع حوزه فناوری به نام «Ice Universe»، از پنل جلویی و پشتی تخت گلکسی S22 و S22 پلاس و حاشیه‌های متقارن نمایشگر خبر داده است.

به گفته این منبع، طراحی گلکسی S22 و S22 پلاس مشابه آیفون ۱۳ خواهد بود، البته همانطور که می‌توان انتظار داشت کره‌ای‌ها به سراغ ناچ نمایشگر نمی‌روند و این سبک طراحی مختص آیفون و البته نسل جدید مک‌بوک پرو باقی می‌ماند.

حاشیه‌های متقارن اطراف نمایشگر تفاوتی با نسل کنونی پرچمدارهای سامسونگ ندارد، بنابراین شاید مقایسه آن‌ها با سری آیفون ۱۳ مربوط به نحوه طراحی فریم باشد. این احتمال وجود دارد که کره‌ای‌ها مانند آیفون‌ها پرچمدارهای بعدی‌شان را به فریم تخت مجهز کنند. البته رندرهای گذشته از فریم گرد این محصولات خبر داده‌اند.

در کنار انتشار چنین اطلاعاتی درباره گلکسی S22 و S22 پلاس، همین منبع مشخصات دوربین مدل اولترا را هم مشخص کرده است. به گفته Ice Universe، این گوشی هوشمند دوربین اصلی چهارگانه با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ HM3 با دریچه دیافراگم f1.8 و زاویه دید ۸۵ درجه خواهد داشت.

این دستگاه همچنین به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید ‍۱۲۰ دریچه، سنسور ۱۰ مگاپیکسلی پریسکوپی جدید سونی با قابلیت زوم ۱۰ برابری و دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی جدید سونی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری مجهز می‌شود.

گوشی‌های سری گلکسی S22 به نسل بعدی تراشه‌های موبایل، اسنپدراگون ۸۹۸ و اگزینوس ۲۲۰۰ مجهز می‌شوند که در چیپ اگزینوس، شاهد استفاده از پردازشگر گرافیکی AMD خواهیم بود.

انتظار می‌رود این محصولات در اوایل سال آینده میلادی به صورت رسمی معرفی شوند. تا آن زمان باید منتظر انتشار اطلاعات، رندرهای و حتی تصاویر زنده از گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ باشیم.

قیمت موبایل امروز

14 page 0001 8 1 13 page 0001 9 1 12 page 0001 8 1 11 page 0001 8 1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.