کد مطلب: ۶۵۸۰۶۱

دیدار تیم ملی فوتبال ایران و اکوادور رسما لغو شد

دیدار تیم ملی فوتبال ایران و اکوادور رسما لغو شد

در حالی که قرار بود دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و اکوادور در کانادا برگزار شود اما این مسابقه با اعلام مدیر رسانه ای تیم ملی رسما لغو شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ،به نقل از فارس حمید استیلی، سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان چهارشنبه هفته گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد توافقات لازم برای برگزاری دومین دیدار دوستانه این تیم در خرداد مقابل اکوادور انجام شده و قرار است روز پنجشنبه قرارداد این بازی امضاء شود.

مسئولان فدراسیون فوتبال درصدد بودند این مسابقه در تورنتو برگزار شود اما با توجه به پیدانشدن زمین با وجود توافقات ابتدایی فدراسیون‌ها، سرمربیان و سرپرست‌های تیم ملی ایران و اکوادور را این دیدار در این کشور لغو می شود.

در همین باره مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال هم در توئیتی مدعی شد که امکان برگزاری دیدار ایران و اکوادور در کانادا وجود ندارد و با این شرایط این بازی در کانادا لغو می شود.

البته مسئولان فدراسیون طبق رایزنی‌هایی که وزارت خارجه کشورمان با سنگال انجام داده در صدد هستند در صورت مسجل شدن لغو بازی با اکوادور، شاگردان دراگان اسکوچیچ در همین فیفادی در تهران به مصاف سنگال بروند. البته شاگردان آلیو سیسه در ماه ژوئن درگیر ۲ بازی با بنین و رواندا در مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آفریقا هستند و مشخص نیست در تاریخ مدنظر فدراسیون ایران(۲۱ تا ۲۴ خرداد) بتوانند به ایران بیایند.

با این وجود حتی اگر امکان حضور تیم سنگال در تهران در خرداد فراهم نشود، با توجه به مذاکراتی که فدراسیون کشورمان با فدراسیون این کشور انجام داده احتمال برگزاری دیدار دوستانه دو تیم در فیفادی بعدی ماه سپتامبر(اواخر شهریور و اوایل مهر) وجود دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.