کد مطلب: ۳۳۳۰۶۲

بخش خصوصی مبارزه با فساد را هدفمند شروع کرده است

بخش خصوصی مبارزه با فساد را هدفمند شروع کرده است

عابدی جعفری اظهار کرد: اتاق تهران تشکلی از سازمان‌های مردم‌نهاد برای مبارزه با فساد ایجاد کرده و اکنون ما توانسته‌ایم مدل بنگاه سالم را تدوین کنیم.

به گزارش تجارت‌نیوز، صبح امروز همایش مبارزه با فساد در اتاق بازرگانی تهران برگزار شد و در این همایش حسن عابدی جعفری که مسئول دبیرخانه مرکز مبارزه با فساد اتاق بازرگانی تهران است با بیان اینکه دولت و بخش خصوصی در عین حالی که بخشی از فساد هستند می‌توانند بخشی از راه حل آن نیز باشند، گفت: با اتحاد افراد پاک‌دست در جوامع مختلف می‌توان آلودگی‌ها را از بین برد و با این پدیده زشت مبارزه کرد. بخش خصوصی کشور در چهار سال گذشته سهم زیادی در آلودگی‌زدایی در بخش‌های مختلف داشته است.

وزیر بازرگانی دولت میرحسین موسوی ادامه داد: ایجاد مرکز سلامت اداری یکی از ضرورت‌های لازم برای مبارزه با این چالش بزرگ کشور است انطباق با کنوانسیون‌های بین‌المللی مبارزه با فساد یکی از مهمترین بخش‌های نقشه راه مرکز سلامت کشور است.

وی افزود: بنگاه سالم و همچنین اتاق سالم یکی دیگر از برنامه‌های ما است ضمن آنکه اتاق تهران تشکلی از سازمان‌های مردم‌نهاد برای مبارزه با فساد ایجاد کرده و اکنون ما توانسته‌ایم مدل بنگاه سالم را تدوین کنیم.

منبع: ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.