کد مطلب: ۳۵۰۹۶۹

دژپسند عنوان کرد:

مردمی شدن اقتصاد به معنای اداره دولت با مالیات است

مردمی شدن اقتصاد به معنای اداره دولت با مالیات است

به گزارش تجارت‌نیوز، فرهاد دژپسند امروز پنجشنبه در حاشیه نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی افزود: به همین دلیل باید سعی کنیم بدون اینکه نرخ مالیات را افزایش دهیم با شناسایی پایه های جدید مالیاتی و جلوگیری از فرار مالیاتی، وصول مالیات را افزایش دهیم. وی اظهار کرد: برای گرفتن مالیات، اندازه گیری درآمد

به گزارش تجارت‌نیوز، فرهاد دژپسند امروز پنجشنبه در حاشیه نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی افزود: به همین دلیل باید سعی کنیم بدون اینکه نرخ مالیات را افزایش دهیم با شناسایی پایه های جدید مالیاتی و جلوگیری از فرار مالیاتی، وصول مالیات را افزایش دهیم.

وی اظهار کرد: برای گرفتن مالیات ، اندازه گیری درآمد و محاسبه وجود دارد لذا اگر ابهامی وجود دارد باید با ادارات استانی مربوطه طرح و مسائل روشن شود.

دژپسند گفت: در شرایط کنونی بخش خصوصی باید نقش اساسی در اقتصاد کشور داشته باشد و از سهمی که برایش قائل شده ایم هم فراتر رفته و به درستی ایفای نقش کند.

وی افزود: بخش خصوصی باید به عنوان مهاجم هم با صادرات غیر نفتی و هم با آوردن سرمایه در مبارزه با تحریم به صف دشمن نفوذ کند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که انتصاب آقای رزم حسینی به عنوان استاندار خراسان رضوی مورد استقبال واقع شده است.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.