کد مطلب: ۳۱۵۲۸۲

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

مردم به جای سکه، طلای خام می‌خرند

مردم به جای سکه، طلای خام می‌خرند

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: حباب‌های قیمتی پیش آمده در بازار سکه منجربه آن شده که مردم نسبت به خرید این کالای سرمایه‌ای صرف نظر کنند و همزمان با کاهش استقبال نسبت به خرید سکه افراد، بیشتر ترجیح می‌دهند طلای خام را خریداری کنند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره وضعیت بازار طلا به تجارت‌نیوز گفت: در حال حاضر وضعیت بازار طلا چنگی به دل نمی‌زند. هنوز هم نوسانات و التهاب قیمتی در این حوزه به قوت خود باقی است. در این بازه زمانی داد و ستد اندکی در حوزه طلای خام انجام می‌شود و مردم هم ترجیح می‌دهند به دلیل اجرت ساخت، طلاهای ساخته شده نخرند.

آیت محمدولی افزود: مردم دیگر سراغی از طلاهای ساخته شده نمی‌گیرند. همین موضوع باعث شده رکود در حوزه طلاهای ساخته شده عمیق‌تر از گذشته شود.

او درباره شرایط بازار سکه هم این طور گفت که اینکه عده‌ای فکر می‌کنند بازار سکه در رونق قرار دارد فرضیه‌ای اشتباه است.

محمدولی با بیان اینکه بعد از مصنوعات طلا، سکه دومین بازاری است که در عمق رکود قرار دارد، تصریح‌کرد: حباب‌های قیمتی پیش آمده در بازار سکه منجر به آن شد که مردم نسبت به خرید این قلم کالای سرمایه‌ای صرف نظر کنند و همزمان با کاهش استقبال مردم نسبت به خرید سکه ، افراد بیشتر ترجیح می‌دهند طلای خام را خریداری کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.