کد مطلب: ۴۶۵۷۹۱

نکات مهم درباره پارتیشن فریم لس

مزایای پارتیشن فریم لس چیست؟

مزایای پارتیشن فریم لس چیست؟

پارتیشن فریم لس نوعی از مدرن‌ترین انواع پارتیشن اداری است که در آن پروفیل‌ها کمترین فضای ممکن را اشغال کرده و به جهت تک جداره بودن هیچ فضایی از مساحت دفتر کار شما را کم نمی‌کنند.

زیبا، مقرون به صرفه و کاربردی، کلماتی هستند که می‌توانند پارتیشن فریم لس را برای فضاهای اداری تعریف کنند. استفاده از المان‌های نوین و مدرن در طراحی داخلی مکان‌های اداری مزیتی بسیار عالی را برای آن‌ها به وجود آورده است.

استفاده بهینه از فضاهای دفتر، کمترین میزان پرتی فضا با استفاده از این المان‌ها، حفظ زیبایی دفتر و افزایش زیبایی آن و از همه مهم‌تر ایجاد تعاملی نزدیک و صمیمانه بین کارکنان، همگی با استفاده از پارتیشن فریم لس در اختیار شما خواهد بود.

فریم لس تحولی نوین در انواع پارتیشن است. معمولا فضاهای اداری به صورت فلت طاحی و ساخته می شوند تا مدیران بهتر بتوانند به کارمندان خود مشرف باشند ولی مشکل صدا و صحبت کردن با تلفن همراه امروزه فراگیر شده است. به همین دلیل با استفاده از پارتین فریم لس هم دید کافی روی کارمندان وجود دارد و هم مشکل صداهای مزاحم برطرف گردیده است. اگر هنوز اطلاعات جامعی درباره این سبک از پارتیشن اداری ندارید در ادامه با گروه سهلان همراه شوید تا این پارتیشن‌های زیبا را بهتر بشناسید.

پارتیشن فریم لس دقیقا چیست؟

یکی از ایرادات رایجی که در پارتیشن‌های قدیمی وجود دارد اشغال زیاد فضا در آن‌ها است. علاوه بر این، نصب و استفاده از پارتیشن‌های قدیمی نیز نیاز به یک روز کامل کار و تلاش دارد. پارتیشن فریم لس نوعی از مدرن‌ترین انواع پارتیشن اداری است که در آن پروفیل‌ها کمترین فضای ممکن را اشغال کرده و به جهت تک جداره بودن هیچ فضایی از مساحت دفتر کار شما را کم نمی‌کنند. علت نام‌گذاری این پارتیشن‌ها به فریم لس نیز دقیقا به همین منظور است. برخلاف پارتیشن‌های سابق که در آن‌ها فریم‌های بزرگ تبدیل به یک عیب بزرگ برای دکوراسیون داخلی اداره‌ها می شد، فریم لس بودن این مدل از پارتیشن باعث می‌شود تا دیگر این دغدغه برای کاربران وجود نداشته باشد.

اجزای پارتیشن فریم لس

هر پارتیشنی چه پارتیشن‌های قدیمی و چه نمونه‌های مدرن از اجزایی تشکیل شده است. با شناخت اجزای پارتیشن فریم لس احتمالا به سبکی و راحتی آن پی خواهید برد. این پارتیشن از یک شیشه تک جداره با ضخامت 10 میلی متر سکوریت از جنس سوپرکلیر تشکیل می‌شود که معمولا از نوع شفاف و یا در صورت لزوم می‌تواند از نوع مات باشد. علاوه بر شیشه، فریم‌های بسیار سبک و کوچکی در گوشه‌ها برای اتصال شیشه تعبیه می شوند؛ این فریم هم اکثرا از جنس آلومینیوم آنادایز شده با رنگ پودینگ می باشند. امکان طرح.دار کردن این شیشه نیز برای کاربران وجود دارد.

IMG 20200729 084211

چرا باید از پارتیشن فریم لس استفاده نماییم؟

قبل از پرداختن به مزایای پارتیشن فریم لس لازم دانستیم تا در مورد دلایل استفاده از این پارتیشن‌ها نیز مروری کوتاه داشته باشیم. در اداره‌های امروزی چند دغدغه بزرگ برای کارمندان و مدیران اداره وجود دارد. کمبود فضا و عدم امکان مشاهده و نظارت بر عملکرد کارکنان در ساعت‌های مختلف و عدم تداخل صداهای متفاوت در محیط کاری، نمونه‌هایی از این موارد هستند. پارتیشن فریم لس این قابلیت را دارد تا هر دو این دغدغه‌ها را از بین ببرد. از این گذشته با استفاده از این پارتیشن دیگر نگران از دست رفتن بخش اعظمی از مساحت شرکت خود نخواهید بود.

اگر گذری هم به اصول روانشناسی مربوط به کیفیت کار کارکنان اداره و زیبایی و جذابیت دکوراسیون آن بزنید، متوجه لزوم استفاده از پارتیشن فریم لس خواهید شد. این پارتیشن با ایجاد حداکثر زیبایی می‌تواند شرایطی را برای کاربران ایجاد کند که علاوه بر بالا رفتن راندمان کاری، آن‌ها را به محیط اداره وابسته و علاقه‌مند نموده و میل به حضور در اداره را در آن‌ها افزایش دهد. البته همه این‌ها به شرطی خواهد بود که شما از یک طرح جذاب و سازنده عالی برای ساخت پارتیشن فریم لس اداره خود استفاده نمایید. ما در گروه سهلان با شناخت نیازهای روز اداره‌ها و شرکت‌های خصوصی کوچک و بزرگ، با تحقیقات علمی گسترده به نتایجی مبنی بر بهترین طرح‌های پارتیشن فریم لس رسیده‌ایم که تماشای آن‌ها می تواند جذابیت استفاده از این پارتیشن را چند برابر نماید.

مزایای پارتیشن فریم لس

استفاده از محصولات مدرن و به روز همیشه جذابیت‌های خاصی برای دکوراسیون داخلی هر مکانی دارد. از این رو شما هم اگر از کاربران اداری هستید که به دنبال یک پارتیشن مناسب و ایده‌آل برای دفتر کار خود می‌گردید، قبل از انتخاب بایستی با مزایای پارتیشن فریم لس نیز آشنا شوید:

جلوگیری از عبور صدا به دلیل استفاده از چسب دوطرفه ساخت آلمان که بین شیشه‌ها قرار داده می‌شود.

کمترین میزان اشغال فضا

بی‌تردید پارتیشن فریم لس در بین انواع پارتیشن اداری، کمترین میزان اشغال فضا را به خود اختصاص داده است. از این رو کاربران بدون هیچ دغدغه‌ای می توانند از این پارتیشن برای حفظ تمام متراژ دفتر کار خود بهره ببرند.

امکان نظارت بر کارکنان

از این طریق تمام فضای‌های اداره در معرض دید مدیران قرار گرفته و آن‌ها می‌توانند نظارت دقیقی روی کار و عملکرد کارکنان داشته باشند. از این طریق امکان بالا رفتن راندمان کاری آن‌ها نیز وجود خواهد داشت.

IMG 20200729 084330

زیبایی منحصر به فرد

هیچ مزیتی نمی‌تواند جایگزین مزیت زیبایی پارتیشن فریم لس شود. این پارتیشن با زیبایی خاصی که دارد می‌تواند دکوراسیون اداره شما را نیز تحت تاثیر قرار داده و جذابیت‌های آن را چندین برابر کند. صحبت کردن درباره زیبایی‌های ظاهری پارتیشن فریم لس را می‌توان تا ساعت‌ها ادامه داد. ترکیب این پارتیشن با سایر مواد مانند درب‌های چوبی یا شیشه ای، صندلی و مبلمان شیک و از این قبیل موارد، دفتر کار شما را زیباتر از هر مکان دیگری خواهد کرد.

قابلیت اجرا در هر شرایطی

برخلاف بسیاری از انواع پارتیشن‌ها که نیاز به ارتفاع خاص و یا متراژ خاصی برای اجرا دارند، پارتیشن فریم لس در هر فضایی از کف تا سقف قابلیت اجرا خواهد داشت.

قابلیت ترکیب پارتیشن فریم لس با پارتیشن‌های دوجداره برای قسمت‌هایی که نباید دید داشته باشند و یا عبور کابل برق و شبکه از داخل پارتیشن الزامی باشد.

هزینه‌های مقرون به صرفه

ترکیب مزیت‌های بالا با قیمت‌های مقرون به صرفه پارتیشن فریم لس، آن را تبدیل به یک پارتیشن همه چیز تمام نموده است. البته برای رسیدن به این مهم، انتخاب یک سازنده درجه یک نیز لازم خواهد بود. در تماس با گروه سهلان برای اجرای این پارتیشن حتما با راهکارهای ما در اجرای مقرون به صرفه این پارتیشن آشنا شوید.

مزایای پارتیشن فریم لس در گروه سهلان

گروه سهلان با سال‌ها تجربه در زمینه ساخت انواع پارتیشن فریم لس، چندین مزیت بزرگ را برای کاربران فراهم نموده است:

  • استفاده از طرح‌های جذاب و مدرن
  • انتخاب بهترین حالت ساخت
  • کاهش هزینه‌ها با اجرای نمونه
  • و…

برای استفاده از مدرن‌ترین و به روزترین امکانات، نیاز به ابزارهای مدرن و پیشرفته نیز خواهید داشت؛ گروه سهلان این امکانات را برای شما فراهم نموده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.