کد مطلب: ۴۵۲۴۵۴

مهلت انتخاب نحوه مدیریت سهام عدالت تمدید شد

مهلت انتخاب نحوه مدیریت سهام عدالت تمدید شد

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت از تمدید مهلت انتخاب روش مدیریت سهام عدالت تا ساعت ۲۴ روز پانزدهم خردادماه خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حسین فهیمی با بیان اینکه پیش از این، مشمولان سهام عدالت تا هشتم خرداد فرصت داشتند روش مدیریت خود برای سهام عدالت را انتخاب کنند، اظهار کرد: این فرصت تا ساعت ۲۴ پانزدهم خرداد تمدید شد. البته سهامداران باید توجه داشته باشند که چنانچه روش مستقیم را انتخاب کردند امکان لغو آن و انتخاب روش غیرمستقیم را ندارند.

به گفته وی، طبق آخرین آمار ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر تاکنون روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند.

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت در ادامه از تمدید مهلت مراجعه به بانک‌ها برای فروش ۳۰ درصد سهام عدالت خبر داد و گفت: قرار بود مشمولان از ششم تا دهم خردادماه برای فروش ۳۰ درصد سهام خود به بانک‌ها مراجعه کنند که این فرصت نیز تا ۱۳ خردادماه تمدید شد.

فهیمی تاکید کرد: افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند و نمی‌خواهند برای فروش ۳۰ درصد سهام خود از طریق بانک‌ها اقدام کنند، توجه داشته باشند که سهام آنها از دهم خردادماه به بعد به کد بورسی آنها تعلق می‌گیرد و آنها می‌توانند تعدادی از سهام خود را به فروش برسانند.

براساس این گزارش، مشمولان سهام عدالت برای انتخاب مدیریت مستقیم سهام خود باید به نشانی samanese.ir مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    قشنگ تو این مملکت وقتی با قطعیت یه چیزیو میگن دیگه تمدید نمیشه همیشه تا دو مرحله بعدش تمدید میشه احت میشه از حرف مسولامون سیگنال بگیریم هر چی گفتن دقیقا عکسشو عمل کنیم اوکی میشه.

  • مريم

    اى کاش دیگه نیازى به ثبت نام در سامانه سجام نبود و با همون روش مستقیم تو سایت samanese.ir کد بورسى ارسال میشد تا مردم بتوانند سهام شون رو بفروشند.

  • رحیم

    سلام خسته نباشید
    ببخشید مزاحم اوقات شریف شدم سوالی در ذهنم مدتهاس مطرح میشود که خواهرم در سال ۸۵ از مشمولان سهام عدالت بود ولی به دلیل اشتباه قلمی و نوشتن اشتباه کد ملی از مشمولیت خارج شد با اینکه همه اعضای خانواده سهام دارند و بیشک خواهرم میبایست سهام داشته باشد ! ولی متاسفانه در سانحه رانندگی در سال۹۴ عمرش را به شما داد آیا میتوان جزو بازماندگان ثبت نام نمود چون این حق طبیعی او حالا او نه حق طبیعی پدر و مادرم هست استدعا دارم جواب دهید !؟!
    با تشکر فراوان

  • رحیم

    با سلام بنده در سامانه سجام ثبت نام کردم و مبلغ ده هزار تومان پرداخت کردم با اینکه میشد از طریق اپلیکیشن آپ و تاپ که که داشتم رایگان این کار را کرد ولی نمی‌دانستم و بعد از مدتی دوباره برای احراز هویت مبلغ ده هزار تومان پرداخت نمودم با اینکه آن هم میتوانستم رایگان انجام دهم حال سوال بنده اینجاست که برای کارگزاریها باید مجدد احراز هویت انجام داد !؟! در ضمن روش مستقیم را انتخاب نموده ام با تشکر فراوان از شما بزرگواران