کد مطلب: ۲۱۳۹۴۱

ناامیدی وزیر نفت امارات ار آمریکا

ناامیدی وزیر نفت امارات ار آمریکا

وزیر نفت امارات از دیدار اوپکی‌ها با شرکت‌های تولیدکننده نفت شیل آمریکا خبر داد و گفت: انتظاری از اینگونه نشست‌ها نداریم.

سهیل المرزوعی، وزیر نفت امارات گفت که سازمان کشورهای صادرکننده نفت در حال برگزاری اجلاسی با حضور شرکت‌های تولیدکننده نفت شیل آمریکا برای بحث و گفت‌وگو و بررسی چشم‌انداز بازار نفت است اما نگاه روشنی از همکاری آنها در کاهش عرضه نفت به بازار جهانی نداریم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی گفت: انتظار نتایج خاصی از برگزاری چنین نشستی نمی‌رود.

مرزوعی ادامه داد: ما انتظار نتایج مطلوبی از این نشست نداریم، ما با شرکت‌های تولیدکننده نفت و گاز در حال دیدار هستیم که در میان آنها تولیدکنندگان نفت شیل آمریکا نیز حضور دارد.

ما انتظار نداریم که تولیدکنندگان نفت شیل کاری برای ما انجام دهند ما فقط با آنها دیدار می‌کنیم تا درباره شرایط بازار با آنها گفت‌وگو کنیم.

وی گفت: این دیدار قرار است فردا در شهر هیوستُن آمریکا برگزار شود.

وزیر انرژی امارات تاکید کرد: در این اجلاس ما با بسیاری از فعالان در حوزه بازار نفت دیدار خواهیم کرد. کشورهای عضو اوپک و دیگر کشورهای عمده تولید کننده نفت زحمت زیادی کشیده‌اند تا شرایط بازار بهبود پیدا کند.

در اجلاس کنونی ما چشم‌انداز آتی بازار نفت را مد نظر قرار خواهیم داد که در این بین با تولیدکنندگان نفت شیل آمریکا نیز تبادل نظر خواهیم کرد.

هفته گذشته المرزوعی گفته بود که اوپک قرار است در حاشیه کنفرانس سراویک در آمریکا با تولیدکنندگان نفت شیل دیدار کند.

کنفرانس سراویک قرار است از روز پنجم تا نهم ماه مارس سال جاری در هیوستُن تگزاس برگزار شود.

محمد بارکیندو و مرزوعی قرار است به عنوان نمایندگان اوپک در این اجلاس حضور یابند.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.