کد مطلب: ۵۸۳۶۸۹

نرخ دلار و یورو امروز در بازار متشکل ارزی چقدر شد؟

نرخ دلار و یورو امروز در بازار متشکل ارزی چقدر شد؟

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارزی گزارش امروز معاملات ارز در بازار متشکل ارزی را اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مهدی گوهررستمی اظهار کرد: در جلسه معاملاتی چهارشنبه، معاملات نقدی (اسکناس) دلار کار خود را با نرخ ۲۷ هزار و ۴۱۹ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۷ هزار و ۶۳۳ تومان رسید که بررسی کل ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۷ هزار و ۴۴۸ تومان به ازای هر دلار و افزایش ۱.۰۳ درصدی این نرخ نسبت به روز قبل را نشان می‌دهد.

این مقام مسئول افزود: امروز نماد معاملاتی یورو کار خود را با نرخ ۳۱ هزار و ۹۰۰ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۲ هزار و ۲۲۰ تومان رسید. به این ترتیب نرخ میانگین وزنی اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار، با تجربه افزایش ۰.۵۳ درصدی نسبت به روز سه شنبه، ۳۱ هزار و ۷۹۰ تومان بوده است.

گوهررستمی ادامه داد: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز چهارشنبه (هفتم مهرماه) ۹ میلیون و ۳۹۳ هزار و ۶۰۰دلار و حجم معاملات در نماد یورو ۸۶۳ هزار و ۴۰۰ یورو بود.

به گفته وی، دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۷ هزار و ۲۲۹ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۷ هزار و ۶۳۳ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین و بالاترین نرخ معاملاتی خود به ترتیب با قیمت‌های ۳۱ هزار و ۵۴۲ تومان و ۳۲ هزار و ۲۲۰ تومان معامله شد.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار حوزه طلا و ارز را در صفحه طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.