کد مطلب: ۴۵۲۹۶۰

نرخ دلار پس از یک ماه کاهش یافت / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

نرخ دلار پس از یک ماه کاهش یافت / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

قیمت ارز صرافی ملی در اولین هفته ماه خرداد روندی نزولی داشت و قیمت دلار و یورو در این هفته پس از حدود یک ماه در مدار نزولی قرار گرفت و نسبت به هفته گذشته ۲۵۰ تومان کاهش یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در صرافی ملی در هفته ابتدایی خرداد ماه، ۲۵۰ تومان کاهش یافت و با رقم ۱۷ هزار و ۵۰ تومان به کار خود پایان داد.

روز شنبه قیمت ارز نسبت به آخرین رقم اعلام شده در صرافی ملی تغییری نداشت و قیمت دلار در رقم ۱۷ هزار و ۳۰۰ تومان و بهای یورو در رقم ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان ثابت ماند.

روز یکشنبه علاوه بر تعطیلی بازارهای جهانی، بازارهای داخلی نیز به دلیل تعطیلات عید فطر تعطیل بودند و نرخ ارز در صرافی ملی تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۱۷ هزار و ۳۰۰ تومان و بهای یورو در رقم ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان ثابت بود.

در سومین روز هفته و با وجود آغاز به کار بازارهای جهانی، قیمت ارز در صرافی ملی به دلیل تعطیلات عید فطر ثابت باقی ماند.

روز سه‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۱۷ هزار و ۳۰۰ و قیمت یورو در رقم ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان ثابت ماند.

روز چهارشنبه نرخ ارز در صرافی ملی ۱۵۰ داشت و قیمت دلار به ۱۷ هزار و ۱۵۰ تومان و قیمت یورو نیز به ۱۸ هزار و ۶۵۰ تومان رسید.

روز پنجشنبه بهای ارز ۱۰۰ تومان کاهش یافت و قیمت دلار به رقم ۱۷ هزار و ۵۰ تومان و قیمت یورو به رقم ۱۸ هزار و ۵۵۰ تومان رسید.

روز جمعه نیز قیمت ارز صرافی ملی اعلام شد که نسبت به روز پنج‌شنبه تغییری نداشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.