کد مطلب: ۳۰۰۳۲۴

با حمایت تجارت‌نیوز برگزار شد:

ضیافت تجاری مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای و کارگزاران تجاری

ضیافت تجاری مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای و کارگزاران تجاری

نشست تجاری مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای و کارگزاران تجاری توسط انجمن بین‌المللی کارگزاران تجاری برگزار شد.

عصر دیروز، 21 شهریور، نشست تجاری مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای و کارگزاران تجاری توسط انجمن بین‌المللی کارگزاران تجاری با حمایت مرکز توسعه اقتصادی و سرمایه‌گذاری کشورهای اسلامی، نهادها و تشکل‌های اقتصادی کشور، نمایندگان سفارت‌خانه‌هاو اتاق‌های مشترک بازرگانی و جمعی از فعالان اقتصادی، برگزار شد.

مجید زنگویی، دبیر اجرایی این نشست در حاشیه این مراسم به هدف برگزاری این نشست پرداخت و گفت: موفقیت در کسب‌وکار نیازمند بهره‌مندی از خدمات حرفه‌ای توسعه کسب‌وکار یا همان دریافت خدمات تخصصی تجاری‌سازی‌ است. که در این میان، نقش بروکرها یا همان کارگزاران تجاری نقشی ویژه و غیر قابل انکار است. اهمیت بروکرها در توسعه فعالیت‌های بخش‌های خصوصی همواره موضوعی با اهمیت است و در شرایط فعلی اقتصادی، اهمیتی دو چندان یافته است.

وی در ادامه تصریح کرد: بهره‌مندی از خدمات بروکرها در بخش‌هایی مانند صادرات، انتقال دانش فنی، خدمات ثبت، برندینگ، فرانچایز، تامین منبع مالی، گمرک، بیمه، تبلیغات و به ویژه علم تحلیل داده‌ها، نقشی موثر در تصمیم‌‌سازی‌های صحیح بنگاه‌های اقتصادی در پیشبرد اهداف تجاری این مجموعه‌ها در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی دارد. بنابراین موجبات تعالی سازمانی و موفقیت هرچه بیشتر این مجموعه‌ها را فراهم می‌آورد.

او در پایان ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این نشست و حضور مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کارگزاران بازاریابی شبکه‌ای، کارگزاران علم داده و داده‌کاوی، استارت‌آپ‌ها و سایر کارگزاران تجاری، بستر ارتباط موثر فعالان اقتصادی این حوزه و مجموعه‌های خدماتی در بخش‌های مختلف فراهم شود.

در ادامه تصاویری را از این ضیافت تجاری مشاهده می‌کنید.

1 14

3 14

36

5 5

37

7 5

8 5

9 8

10 7

12 3

13 6

15 4

16 1

17 1

18

19

20

21

39

22 2

23 1

24 1

25 2

26 1

33 1

38

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.